Про це повідомила пресслужба компанії.
"Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу", - йдеться у повідомленні.
В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але спеціалісти їх усувають. Зазначається, що також повністю відновлена послуга "Домашній Інтернет".
Олександр Комаров заявив, що компанії не вдалося вночі 14 грудня почати відновлювати мобільний інтернет: "На жаль, ми поки що не відновлюємося. Але дуже сподіваємося, що сьогодні у другій половині дня ми почнемо відновлення з західної України, регіон за регіоном потроху, обережно почнемо відновлювати послуги мобільного інтернету".
Як вже відомо, кібератака на національного оператора Київстар відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії.
Більше новин читайте на GreenPost.