29.02.2020
Логотип дасть унікальну можливість регіональним виробникам позиціонуватися на європейському та українському ринках. Конкурс на створення логотипу для офіційної реєстрації географічного зазначення "Херсонський кавун" тривав з жовтня 2019 року.
Переможницею конкурсу стала засновниця дизайн-студії Victory House Вікторія Кулакова, інформує «АгроЮг». Логотип містить декілька значень-символів: спіраль, хвилясті лінії, м’які плавні форми, рублений шрифт.
За словами дизайнера, логотип містить символічні елементи та орнаменталістику південного регіону:
Відомо, що Мінекономіки визначило для реєстрації географічного зазначення перші 10 продуктів, серед яких – «Херсонський кавун». Процедуру реєстрації здійснює проєкт Євросоюзу «Географічні зазначення в Україні», який реалізовується впродовж 2017–2020 років. Проєкт покликаний допомогти Україні розробити систему позначення товарів із властивостями та репутацією, що зумовлені переважно місцем походження.