Догори
Дати відгук

Цитрусові фрукти можуть ефективно знижувати артеріальний тиск

Дослідження, проведене Японії, показало, що щоденне вживання лимонного соку було пов’язане зі зниженням артеріального тиску.

1 хв на прочитання06 Липня 2022, 12:13
Поділитись:

Дослідники пояснили цю зміну лимонною кислотою та флавоноїдами, присутніми у лимонах. Крім того, було виявлено, що лимонний сік найбільш ефективний у поєднанні з фізичними вправами, і дослідники дійшли висновку, що було висловлено припущення, що кількість кроків і прийом лимона пов’язані з поліпшенням артеріального тиску за допомогою різних механізмів дії.

Хоча виявили, що лимонний сік ефективний, це був не єдиний цитрусовий фрукт, який, як показали дослідження, може допомогти знизити кров’яний тиск. Те саме можна сказати і про апельсиновий та грейпфрутовий сік, однак це було зроблено з одним застереженням: було виявлено, що грейпфрутовий сік заважає лікам від кров’яного тиску.

Хоча цитрусові соки можуть бути ефективними для зниження артеріального тиску, інші зміни способу життя можуть ефективно знизити артеріальний тиск.
NHS рекомендує низку змін, включаючи скорочення споживання солі, дієту з низьким вмістом жирів, зниження ваги, вживання меншої кількості кофеїну та відмову від куріння. Щодо споживання солі, національний постачальник медичних послуг радить людям скоротити споживання солі до менше 6 г на день, що становить приблизно чайну ложку.

Скорочення споживання алкоголю до 14 одиниць на тиждень також є ефективним способом підтримання артеріального тиску на здоровому рівні.

До слова, є сім продуктів, що покращують циркуляцію крові.
 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитання7 годин тому
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитання8 годин тому
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитання10 годин тому
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитання11 годин тому
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитанняВчора
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитанняВчора
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитанняВчора
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитанняВчора