Як повідомили у Міністерстві цифрової трансформації, цей крок значно спростить для фахівців взаємодію з державою та зменшить бюрократичне навантаження.
Відтепер спеціалісти у сферах землеустрою та геодезії зможуть зручно та швидко подавати документи, вносити зміни до своїх персональних даних та підтверджувати кваліфікацію в режимі онлайн, не відвідуючи державні установи.
Для доступу до сервісу інженерам необхідно перейти на портал drsizg.land.gov.ua, пройти електронну ідентифікацію (наприклад, за допомогою електронного підпису чи BankID через сервіс id.gov.ua) та увійти до особистого кабінету.
В особистому кабінеті фахівці зможуть:
Усі отримані дані будуть автоматично передаватися до відповідних державних систем, що унеможливлює їхню втрату та усуває необхідність дублювання інформації.
У нових реєстрах зберігатиметься повна інформація про фахівця: ПІБ, дані документів, дата отримання сертифіката, відомості про освіту, місце роботи, а також інформація про призупинення чи припинення дії сертифіката.
Запуск цих реєстрів є ще одним важливим кроком у цифровізації державних послуг та створенні більш ефективних та прозорих умов для роботи фахівців у ключових галузях.
Більше новин читайте на GreenPost.