Відносини між лікарем і пацієнтом базуються на взаємній довірі та професіоналізмі. У більшості випадків медичний персонал надає допомогу на високому рівні та з повагою до кожного пацієнта. Але якщо ви стикаєтеся з некоректною поведінкою медичних працівників, важливо знати свої права. «Лікар у кишені» нагадує, чого лікар не має права робити під час прийому.
Грубити
Образити, накричати та зіпсувати настрій може працівник будь-якої сфери. Але чути це від лікаря особливо неприємно, адже до нього звертаєшся по допомогу й не очікуєш чогось поганого.
Відмовляти у невідкладній допомозі
Медпрацівники не повинні відмовляти тим, кому потрібна екстрена допомога. Жодні відмовки не приймаються, у законі це чітко прописано.
Оглядати при сторонніх
Звісно, не всі пацієнти сором'язливі. Хтось не зверне уваги, якщо під час огляду в кабінет зайде стороння людина. А комусь така ситуація здасться дуже неприємною. За законом будь-які відомості, отримані під час обстеження, становлять лікарську таємницю. Тому огляд має проходити без сторонніх.
Знання ваших прав та обов'язків у відносинах із медичним персоналом допоможе забезпечити якісну та поважну медичну допомогу. Не соромтеся відстоювати свої права та вимагати поваги під час лікування. Ваше здоров'я та добробут завжди на першому місці!
Більше новин читайте на GreenPost.