Свічка, що стає домом для рослини: як українці здивують найпрестижнішу світову виставку з дизайну у Парижі

1 хв на прочитання14 Серпня 2024, 13:56
Фото: Еко-виробник "rekava"

Уявіть кавову гущу, яка стала "домом" для свічки, що після свого згорання "реінкарнується" в чорнобривці - такою ідеєю екологічної революції українська компанія Rekava планує вразити глядачів найвідомішої події в індустрії дизайну та декору – "Maison&Objet" у Парижі.

2300 експонатів, 60 000 відвідуючих і 1000 журналістів з усього світу на найгучнішій та найочікуванішій виставці в індустрії дизайну та декору – "Maison&Objet" у Парижі. 

Щороку вона збирає найталановитіших дизайнерів, декораторів, модельєрів та архітекторів з усього світу.

Сама можливість представити там свій стенд - це як участь в Олімпіаді в галузі дизайну. Так, серед учасників - такі відомі бренди, як "Hermès", "Fendi Casa", "Versace Home".

Єдиними представниками домашніх ароматів від України цього року, 5-9 вересня, стане "reкava". Саме вони першими в світі винайшли технологію виготовлення свічок у біорозкладних ємностях з кавової гущі.

Щороку українці викидають більше 70 000 тонн кавової гущі на смітник, а використовується лише 1-2%! Хоча потенціал величезний, бо кожні 2 чашки еспресо = одна нова свічна ємність,  − говорить CEO компанії Юрій Тустановський. 

 

Але головна ідея компанії була у тому - аби об’єднати символічні запахи всіх українських обласних центрів та Криму - від Дніпра до Львова, від Полтави до Києва - у великій колекції свічок з метою нагадати українцям, наскільки рідним, ностальгічним та важливими для нас є кожне з цих міст.  Особливо на фоні “наративів” про можливі територіальні поступки. 

А от спеціально для "Maison" ми вперше готуємо колекцію свічок з символічними ароматами світу: наприклад, Париж з ароматом лілії чи Амстердам з ароматом тюльпанів", − зазначає Юрій Тустановський. 

 

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: