Догори
Дати відгук

Смачний напій знизить тиск та захистить від онкології

А ще покращить стан здоров'я при цукровому діабеті

2 хв на прочитання01 Жовтня 2020, 06:58
Поділитись:

Один з кращих напоїв в раціоні людей — какао. Він допомагає знижувати тиск, корисний людям, що страждають на діабет, і може захищати від розвитку раку, констатують вчені.

Вживання какао пов'язано з декількома важливими перевагами для здоров'я, про це повідомляє журнал Antioxidants and Redox Signaling.

Зниження високого тиску. Здатність напою знижувати артеріальний тиск обумовлена антиоксидантними речовинами флавонолами, що підвищують рівень оксиду азоту в крові. Ця речовина змушує кровоносні судини розслаблятися і розширюватися, тим самим допомагаючи знизити підвищений кров'яний тиск. Крім флавонолів, какао також містить інші антиоксиданти, катехіни й антоціани, — вони допомагають підтримувати здорову діяльність серцево-судинної системи.

Завдяки вищезгаданим властивостям напій корисний не тільки для активної роботи серця. Він також покращує когнітивні функції, підтримує виробництво нейронів і функцію мозку, що одержує повноцінне харчування з кров'ю за рахунок гарної форми судин.

Захист від раку. За даними журналу Antioxidants and Redox Signaling у людей, які періодично п'ють какао, розвивається менше ракових захворювань, ніж у тих, хто його не вживає. Цю особливість вчені пояснюють дією антиоксидантів з напою — епікатехіну та кверцетину. Дослідження в пробірках показали, що вони здатні пригнічувати ріст злоякісних клітин, викликати загибель ракових клітин та запобігання їх поширенню по організму. Своєю чергою, випробування на тваринах з використанням екстрактів какао підтвердили його здатність зменшувати ріст ракових пухлин молочної та підшлункової залози, простати, печінки та товстої кишки.

Допомога при цукровому діабеті. Вчені відзначають користь какао для людей, які хворіють на діабет 2 типу. Флавоноли, присутні в напої, покращують чутливість до інсуліну в периферичних тканинах, допомагають запобігти пошкодження тканин, пов'язані із захворюванням. Також дослідники вважають, що споживання какао, може не тільки покращувати окремі аспекти роботи організму діабетиків, а й забезпечувати здоровим людям захист від розвитку діабету 2 типу.

Нагадаємо, одна дешева трава здатна вилікувати гастрит та виразку шлунку. 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
«Мамонтові дерева» в Карпатах
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитання21 хвилину тому
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото ілюстративне
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитання3 години тому
ФОТО: ілюстративне
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання4 години тому
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання6 годин тому
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора