Догори
Дати відгук

Що трапиться з організмом, якщо відмовитися від хліба: результати дослідження

Рівень енергії може знижуватися на 10%

2 хв на прочитання27 Листопада 2021, 23:51
Поділитись:

Згідно з дослідженням, опублікованим у Frontiers in Nutrition, відмова від хліба або його нестача в раціоні, можуть негативно впливати на роботу шлунку та дефіциту поживних речовин.

Після вивчення інформації, зібраної програмою National Health and Nutrition Examination Survey, вдалося з'ясувати, що у більшості дорослих, які утримувалися від вживання очищеного зерна, рівень енергії знижувався на 10%. До того ж в них спостерігався дефіцит рослинної клітковини, магнію та заліза.

Хліб, зерна і загалом вуглеводи заробили погану репутацію в нашому суспільстві. Однак вуглеводи – найкраще джерело палива для вашого тіла і хороше джерело енергії для мозку,  стверджує дієтологиня Сара Вільямс.

Вона зазначає, що працювала з великою кількістю клієнтів та прийшла до висновку, що всі вони можуть похвалитися підвищеним рівнем енергії, коли отримують достатню кількість вуглеводів. "У здоровій, збалансованій дієті від 40 до 60% калорій має надходити з вуглеводів, в тому числі з хліба та злаків", – додає Вільямс.

Вуглеводи в помірній кількості – це добре, вони допомагають тілу отримати енергію, особливо якщо ви плануєте займатися будь-якою фізичною активністю, – каже лікарка, додаючи, що нема потреби повністю відмовлятися від хліба або інших злаків.

Зниження рівня енергії на 10% свідчить, що кожного разу, коли ви виключаєте з раціону цілу групу продуктів, вам доведеться шукати, чим її замінити. В інакшому разі вам загрожує порушення фізичних або когнітивних функцій, пов'язане з неправильним функціонуванням деяких систем чи органів.

Якщо ви повністю відмовляєтеся від хліба і цілозернових продуктів й ніяк не заповнюєте спровокований відмовою дефіцит калорій, ймовірно, до кінця дня ви відчуєте головний біль та втому.

Щоб впевнитися, що ви отримуєте необхідну кількість поживних речовин, пов'язаних зі зерном включіть в раціон цілозерновий хліб, коричневий рис, ячмінь, овес, кіноа, макарони з цілозернового борошна. Регулярне вживання цих продуктів допоможе вам отримувати достатню кількість клітковини, заліза, фолієвої кислоти і магнію.

Нагадаємо, що «Доступних ліків» стало більше.
 
 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання2 години тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання3 години тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання4 години тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання5 годин тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання7 годин тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора