Серед інгредієнтів — горілка: коктейль на $10 млн завоював шалену популярність на тенісному турнірі US Open

3 хв на прочитання06 Вересня 2024, 22:34
Honey Deuce («Медова двійка») — одна з найпопулярніших зірок чемпіонату US Open. Дастін Сатлофф/USTA/AP

Попри те, що напій дорожчає.

На тенісному чемпіонаті US Open, який зараз триває в Нью-Йорку, продажі одного коктейлю перевищать $10 млн до завершення турніру Великого шолома 8 вересня. Один лише продаж цього напою може покрити сукупний призовий фонд чемпіонату як для переможця, так і для переможниці в одиночному розряді — по $3,6 млн доларів США для кожної. Про це розповідає CNN.

Honey Deuce («Медова двійка») — суміш горілки, лимонаду та малинового лікеру, а також фірмових динних кульок, що нагадують тенісні м'ячики — це результат стратегічної маркетингової кампанії, яка вибухнула разом зі зростанням популярності тенісу.

US Open (Відкритий чемпіонат США з тенісу) — одна з найбільших спортивних подій у світі. Асоціація тенісу США має намір залучити 1 млн вболівальників на Відкритий чемпіонат США цього року — найбільше за всю його 56-річну історію. Продажі на сайті вторинного продажу квитків прямують до того, щоб перевершити всі попередні відкриті чемпіонати США. Це дуже багато людей, які купують популярний, але дедалі дорожчий фірмовий напій турніру.

Коктейль бере свій початок у 2007 році, коли потрібен був напій, який відповідав би параметрам легкості подачі в умовах великого скупчення людей, як-от на спортивних змаганнях, і мав би легкий та освіжаючий смак для спекотних днів.

Коктейль став фотогенічною зіркою турнірів Великого шолома і стрічок соціальних мереж. (Двійка — це тенісний термін, що означає, що гравці грають унічию 40-40).

На тогорічному турнірі було продано рекордну кількість 460 275 Honey Deuce вартістю $22 за штуку — з пам'ятною пластяночкою на згадку — що принесло понад $10,1 млн продажів.

Коктейль став настільки популярним, що на турнірі було відкрито кілька розкиданих по кампусу барів Honey Deuce Express, які продають лише цей напій. Цього року в деяких барах були встановлені крани з дозованою сумішшю коктейлів, аби пришвидшити обслуговування.

Загалом на Відкритому чемпіонаті США було продано понад 2,2 млн Honey Deuce із моменту його створення майже два десятиліття тому, і цього року продажі, ймовірно, знову поб'ють рекорди, оскільки відвідуваність US Open продовжує зростати.

Попри те, що напій дорожчає — за останні п'ять років ціна на Honey Deuce зростала чотири рази, а цього року підскочила ще на 1 долар до 23 доларів — це не зупинило його продаж.

Частково експерти пояснюють зростання попиту ексклюзивністю коктейлю — адже він доступний лише два тижні на рік.

Організатори турніру заробляють на Honey Deuce не лише на самому напої — вперше почали продавати капелюхи, значки та футболки із зображенням коктейлю. Сувенірна продукція продається настільки добре, що у них залишилися обмежені запаси, і вони планують їх поповнити, повідомив представник US Open.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: