Секрет магічного прибирання: 5 лайфхаків, які допоможуть навести порядок «раз і назавжди»

4 хв на прочитання25 Лютого 2023, 12:47

Прибирання — це особлива подія, яка відбувається раз у житті, говорить експерт.

Хочете змінити своє життя на краще? Почніть із прибирання! Саме цю пораду дає більшість коучої та тренерів усвідомленості. Але що робити тим, для кого наведення чистоти в будинку – важкий обов'язок? Допоможе прибирання за методом Марі Кондо — консультанта й експерта із наведення порядку, авторки кількох бестселерів, які вчать правильно організовувати простір в оселі. Книга «Магічне прибирання: японське мистецтво наведення порядку вдома та в житті» прославила її на весь світ.

У чому полягає чарівний метод Марі і чому він змінює життя на краще? Про це розповідає World Fashion Channel.

Приберіть весь дім за один раз

«Прибирання — це особлива подія, яка відбувається раз у житті», — говорить Марі Кондо.

Приберіть весь будинок за один раз — саме це один із ключових принципів магічного методу. Поступове щоденне прибирання, за словами консультанта, розтягується на все життя. Тому виділіть кілька днів поспіль, аби розібрати усі непотрібні речі в домі. Тільки таке вдумливе і повноцінне прибирання допоможе змінити звички та життєві підвалини, тому що ви відразу побачите результат і більше не захочете повертатися до минулого життя, в якому панував безлад.

Розбирайте речі за категоріями, дотримуючись певного порядку

Ми звикли наводити лад від однієї кімнати до іншої — прибравши кухню, ми беремося до прибирання в спальні. Це докорінно неправильно, вважає експерт. Прибирання краще проводити за категоріями. На самому початку розберіть весь одяг, який є в домі, — не тільки той, який носите зараз, а й одяг для зимового чи, навпаки, літнього сезону. Після цього переходьте до взуття. Потім підуть книжки, документи. Наприкінці розберіться з сувенірами та речами, з якими пов'язані спогади.

Потрібно набратися сміливості, щоб викинути книги та пам'ятні подарунки. Але в цьому і є чарівний ефект прибирання Марі Кондо: ви викидаєте старі предмети та спогади, щоб звільнити місце для нових емоцій і покупок.

Складайте речі в одну купу

Експерт радить скласти всі речі однієї категорії до купи. Не бійтеся їх пом'яти: слідуємо принципу «спочатку сортуємо та викидаємо зайве — і лише потім продумуємо питання зберігання». Щодо зберігання, Кондо рекомендує керуватися певною схемою при розвішуванні одягу: від темних теплих речей до світлих і легких. Речі, які не висять на вішалці, можна скласти у техніці оригамі.

Не залишайте речі на потім

Часто під час прибирання ми залишаємо непотрібні предмети, бо думаємо, що вони можуть стати у нагоді. Консультант закликає нас бути чесними із самими собою та позбавлятися таких речей негайно. Конспекти з часів навчання в університеті, кофта, яка вийшла з моди 20 років тому, шнур-зарядка від фотоапарата з 2000-х — усе це вам більше ніколи не знадобиться.

Що цікаво: Марі Кондо також рекомендує викинути документи. Зрозуміло, не всі: страховки, трудові договори, документи на нерухоме та рухоме майно мають залишитися. А старі рахунки, виписки та прострочені гарантії можна викинути.

Залишайте тільки щасливі речі

Головний критерій, за яким потрібно сортувати речі — це почуття радості. Експерт радить потримати річ у руці, щоби зрозуміти, чи викликає вона приємні емоції. Якщо ні, її слід викинути. І Марі Кондо не хвилює, яка вона дорога, нова, рідкісна, пам'ятна: якщо річ не викликає у вас почуття щастя, то їй не місце у вашому домі і тим більше у вашому житті.

Це і є найважливішим принципом прибирання за концепцією Марі Кондо: вас повинні оточувати лише улюблені речі.

Також ми розповідали, як зберігати трикотаж так, щоб він займав мало місця, не м’явся і не розтягувався (ФОТО).

Окрім того, ми писали про швидке прибирання: лайфхак із двома кошиками.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: