Російська пропаганда не може придумати, як виправдати співвідношення втрат 10:1 на користь українців — експерт
Напрацювання радянських пропагандистів не стають у пригоді нащадкам.
Радянська пропаганда виправдовувала співвідношення втрат 10:1 на користь німців у 1941 році, наводячи чотири головні аргументи. Їх наводить відомий російський опозиційний блогер Дмитро Чернишев.
1) Ми не чекали нападу, нас застали зненацька (хоча всі передвоєнні роки СРСР тільки й робив, що готувався до війни)
2) У німців була найкраща армія у світі, яка мала величезний бойовий досвід (хоча СРСР теж весь час воював — Іспанія, Китай, Хасан, Халхін-Гол, Фінляндія, Польща)
3) У німців була краще техніка і її було більше (хоча танків у СРСР було більше, ніж у решти країн, разом узятих, у німців не було жодного важкого танка і за авіацією німців перевершували, як мінімум, удвічі).
Однак експерт наголошує, що зараз російській пропаганді не вдається виправдовувати співвідношення втрат 10:1 на користь українців, намагаючись використовувати радянські напрацювання.
1) Саме Росія віроломно напала на Україну. Багато експертів були впевнені, що напад неможливий. Також слід додати роботу колосальної російської п'ятої колони в Україні.
2) Саме російську армію вважали другою армією у світі, а українців ніхто всерйоз не розглядав. Росія постійно воювала — у Чечні, Грузії, Сирії, Африці, а війна на Донбасі вже згасала.
3) Це російська армія мала переважну перевагу — по танках, літаках, вертольотах і артилерії вона доходила до 10:1, а по флоту — навіть порівнювати неможливо. А жодних серйозних постачань західного озброєння на початку війни не було — ні танків, ні літаків, ні ППО, ні снарядів, ні високоточної зброї.
«І це співвідношення втрат — десять до одного — досягнуто без оточення військ противника, без мішків і котлів. А що буде далі? Російські пропагандисти, ви б вигадали щось переконливе — генерали Грязь і Мороз, отруєні пиріжки бабусь, шляхетність російських солдатів на полі бою тощо. Взагалі вже розлінувалися», — говорить Чернишев.
Також нагадаємо, що «спецоперація — це пастка, підготовлена для Росії американцями»: Z-пропаганда почала готувати росіян до поразки.