05.02.2020 | Олександра Єршова
Французький виробник поповнив модельну лінійку новим гібридом, що підключається до електромережі. Спочатку на ринку з'явиться гібридний Renault Megane в кузові універсал, а трохи пізніше і хетчбек.
Renault Megane з електродвигуном матиме рівень викидів СО2 в атмосферу не більше ніж 40 грам на кілометр та запасом ходу в 65 км на чистій електриці. Його обладнали батареєю на 400 вольт і 9,8 кВт/год, яка, за словами виробника, забезпечує електричний діапазон в 50 км в змішаному циклі і 65 км при русі по місту не перевищуючи 135 км/год. Час підзарядки складе близько трьох годин.
Renault Megane Plug-in Hybrid побудовано по фірмовій системиі E-Tech, яка являє собою комбінацію з двох електромоторів та атмосферного 1,6-літрового двигуна, до якого підключено трьохвальну коробку без зчеплення. Рівномірним ходом керує електроніка, яка контролює швидкість обертання колінвалу та згладжує різкі рухи. Рух з місця відбувається виключно на електротязі, а бензиновий мотор позбавили холостого ходу. Потужність системи сягає 160 кінських сил.
Megane Plug-in Hybrid має різні режими водіння: на чистій електриці, на бензині, гібридний MySense з резервом до 40% заряду та спортивний, який показує повну потужність гібридної системи.
Megane
побудований на заводі Renault в Паленсії, центральна Іспанія.
Як повідомляє Automotive News Europe, перетворення Renault Megane стало частиною фейсліфтінгу для нинішнього четвертого покоління моделі, яку представили в 2016 році. Модель Megane перебувала в Європі на сьомому місці в компактному сегменті в першій половині 2019 року з продажами в 411 000 штук за весь рік. Лідером категорії вважається Volkswagen Golf, перед французом стоїть Opel Astra, а відразу за ним Toyota Corolla.
Інші моделі плагінів в цьому сегменті вже представлені на ринку, а найближчим часом з'явиться Toyota Prius, Golf GTE, Seat Leon, Skoda Octavia, Kia Ceed і Hyundai i30.