Renault представив революційну гібридну трансмісію
17.01.2020 Автор: Олександра Єршова
Обіцяні прихильникам гібридні версії Renault Clio та Capture від французького виробника тільки зараз були офіційно представлені. Якщо гібрид зараз вже нікого не вразить, то цього разу ситуація склалась інша, і компанія разом з новинками презентувала інноваційну екологічну трансмісію E-Tech.
Французи з
Renault, як завжди, «виділились» в своєму стилі. Як передають Autonews Europe, нова технологія вперше була показана ще на концепті Renault Eolab, і мала в
основі звичайну трьохвальну механічну трансмісію без зчеплень чи
синхронізаторів. Агрегат мав два первинних вали, один з яких підв’язано до
бензинового двигуна, а інший - на електричний. Працювати вони можуть, як разом,
так і окремо один від одного. Концепт здатен був рухатись на двох увімкнених
передачах.
В реальності ідея
дуже схожа, хоч і не настільки сильно. Конструкція E-Tech дуже близька до
концептуальної. Рухає машину атмосферний двигун на 1,6 літрів до якого
підключено трьохвальну коробку без зчеплення. Зміна передач відбувається за
допомогою кулачкових муфт, а всі різкі рухи контролює електроніка, яка управляє
і швидкістю обертання коленвалу мотору. Така система дозволяє знизити затрати
та зменшити потребу в паливі.
Гібридні Renault Clio та Capture рушають з місця виключно на електротязі, а холостого ходу у бензинового мотору зовсім немає. В компанії прозвали таку конструкцію трьохмоторною, адже працює схема з двома електродвигунами та одним ДВЗ.
Читайте також: Американці покажуть розкішний електричний седан
Цікаво, що
Renault Clio не має можливості підзарядки та відрізняється від свого більшого
родича наявністю батареї на 1,2 кВт/г, яка працює з напругою в 230 Вольт.
Максимальна швидкість на електротязі обмежена 75 км/год, а дальність пробігу на
чистій електриці зовсім не вказується. Потужність двигуна прирівнюється 140
кінським силам.
Renault Captur
E-Tech має батарею а багажному відділенні на 400 Вольт і 9,8 кВт/г, який можна
заряджати від розетки. Пікова потужність складає 160 к.с. В міському режимі
такий кросовер здатен проїхати до 65 км на одному заряді з максимальної
швидкістю в 135 км/г. Середня витрата палива в змішаному циклі тримається на
позначці в 1,5 літри на 100 км. Режими руху дозволяють водію самому вибирати
повністю електричний рух, чи дозволити підключати бензиновий мотор.
На ринок новинки
випустять не раніше ніж прийде літо. Вони відкриють цілу низку гібридів зі
схожою компоновкою: так наступним буде Megane E-Tech, а в 2022 році кількість
моделей з екологічним напрямком доведуть до дванадцяти.
Читайте також: Китайці налагодили випуск Tesla зі швидкістю 28 електрокарів в день