Психолог розповідає, за кого проголосують пенсіонери
І як завдяки гарним стосункам можна це скоригувати
У своєму інтерв’ю GreenPost кандидат психологічних наук Марія Бурдукало зазначила, що політична кампанія цього року перебігає як ніколи мляво, лише останнім часом бодай трохи активізувалася.
«Я лише з білбордів дізнаюся, що в нас якийсь новий кандидат чи партія. Тоді думаю: треба погуглити, хто ці люди та чого вони хочуть», – говорить психолог.
Марія Бурдукало схильна це пояснювати тим, що зараз виборчі перегони йдуть не зовсім так, як завжди: основним полем битви став інтернет.
За перемогу Зеленського ми можемо подякувати медіатехнологіям – є такий феномен медіасоціальності, коли медійна персона відчувається людьми як знайома: наприклад, вони щовечора дивилися "Квартал 95" і ніби вже жили із цією людиною. Вони дивилися серіал "Слуга народу" і сприймають Голобородька – персону, яка показується в медіапродукті – як реальну людину», – нагадує психолог.
Марія Бурдукало говорить, що для того, аби сказати, за кого проголосують пенсіонери, треба подивитися, які вони дивляться телепередачі, які новини й на яких каналах – про що там говорять і як позиціонують певних діячів.
«Найімовірніше, що вони оберуть того, про кого чули по телевізору, або когось із кандидатів, яких давно знають і який напередодні виборів поставить лавочки, зробить скриньки, роздасть гречку тощо», – пояснює психолог.
Бурдукало підкреслює, що наразі битва точиться більше в Фейсбук та Інстаграм: хто як медіаперсона краще представлений і краще взаємодіє зі своєю аудиторією, той, по суті, й виграє.
«Бо інколи буває, що сім'я розколюється на декілька виборчих постів, але зазвичай якщо в сім'ї більш-менш лад, то старші прислухаються до агітаційної діяльності людей, із якими живуть», – говорить психолог.
Раніше ми розповідали, як проголосувати на місцевих виборах хворим на коронавірус і українцям у самоізоляції.