- Головна
- Новини
- Агро
- С/Г продукція
- Продукти з географічним зазначенням як символ української самобутності - Коваль
Продукти з географічним зазначенням як символ української самобутності - Коваль
Українське – це світовий бренд, який важливо розвивати.
В Україні наразі визнається 3068 європейських географічних зазначень. Разом з тим, суто українських - 48. Нам вже є що показати світу. Українське – це світовий бренд, який важливо розвивати.
Про це повідомив Міністр аграрної політики та продовольства України Віталій Коваль під час вітального слова до учасників Першого українського фестивалю географічних зазначень, йдеться у пресрелізі відомства.
«Підтримка національного виробника на всіх рівнях, особливо в такі складні часи, важлива для Мінагрополітики. А особливо, якщо мова йде про унікальні продукти з географічним зазначенням. Адже це про наші традиції, національну ідентичність та самобутність, яку потрібно зберегти та популяризувати. Херсонські кавуни, гуцульська бринза, мед з дикоросів та українські вина…», - наголосив Віталій Коваль.
Більше новин читайте на GreenPost.