Нацкомісія з державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) вимагає від обленерго належно інформувати споживачів, населення і бізнес, про планові відключення світла. Регулятор заявив, що отримує велику кількість скарг від споживачів щодо неналежної комунікації операторів систем розподілу. Скаржаться люди, зокрема, на недонесення інформації про відключення, їх обсяги та актуальність складених графіків.
"З метою дотримання принципу соціальної справедливості, зменшення соціальної напруженості та впровадження коректних графіків відключень регулятор вимагає від ОСР забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів про перерви в електропостачанні", – йдеться в повідомленні комісії.
У НКРЕКП також попередили керівників обленерго про персональну відповідальність, яка передбачена положеннями статті 22 закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" та статті 18836 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за недотримання принципу недискримінаційності при застосуванні розвантажувальних відключень споживачів електричної енергії.
Разом з тим, регулятор просить споживачів із розумінням поставитись до тимчасових кроків з обмеження електропостачання. Та в разі виявлення недостовірної інформації щодо перерв в електроживленні, наданої/оприлюдненої оператором системи розподілу, повідомляти про такі факти відповідному обленерго.
Після черговогомасового руйнування енергоінфраструктури у країні, Укренерго змушене було ввести від 26 серпня планові та аварійні відключення електроенергії. Потужності генерації оперативно ремонтуються. Проте і зазнають нових руйнувань.
Більше новин читайте на GreenPost.