Німецький автовиробник Porsche в 2020 році почне продажі електромобілів Taycan в Індії, повідомляє Bloomberg.
Оскільки через місцеві мита імпортні автомобілі підвищеної комфортності на цьому ринку коштують приблизно в 2,5 рази дорожче, ніж в Європі, німецька компанія робить ставку на найбагатших індійців, здатних витратити 370 тис. доларів, щоб похвалитися електромобілем.
За словами директора індійського підрозділу Porsche Павана Шетті, саме високі мита зупиняють главу Tesla Ілона Маска від освоєння цього ринку. Раніше Маск говорив, що високі мита в Індії можуть зробити електрокари Tesla непомірно дорогими. Він також відзначав, що у нього є інтерес до цього ринку, але поки немає плану дій. Шетті вважає, що це проблема Маска, а не Індії.
Шетті додав, що початок продажів Taycan дозволить залучити «абсолютно новий сегмент клієнтів», які люблять спортивні автомобілі і в той же час піклуються про екологію. «Ми всі хочемо бути відповідальними, але це більш поширено серед багатих, тому що у них є вибір і ресурси», — сказав Шетті.
Торішній звіт консалтингової компанії Capgemini свідчить, що в 2017 році число мільйонерів в Індії збільшувалася швидше, ніж в інших країнах Азії. Однак з тих пір економіка країни сповільнилася, що відбилося на різних сферах, включаючи продажі автомобілів, які падали протягом 13 місяців поспіль.
З запуском нового Cayenne Coupe і з урахуванням старту продажів Taycan в липні наступного року Porsche розраховує збільшити свої показники в Індії. Зараз на цьому ринку компанія щорічно продає 350-450 автомобілів, вказує Bloomberg.
На даний момент з усіх міжнародних автовиробників свої електромобілі в Індії продають тільки MG Motor і Hyundai. Найпопулярніший в країні тип машин, який споживає багато палива, коштує всього чотири тисячі доларів. Однак і ця сума вдвічі перевищує річний дохід середнього індійця.