Платіж "завис", а борг зростає: чому не зараховується оплата за газ і як цього уникнути

2 хв на прочитання23 Липня 2025, 10:25
Фото з відкритих джерел

У ГК "Нафтогаз України" пояснили, через які типові помилки це відбувається.

Навіть одна помилкова цифра в реквізитах може призвести до того, що ваш платіж за спожитий газ не надійде за призначенням. Як результат – кошти "зависнуть" у системі, а у наступній платіжці ви побачите борг та нараховану пеню. Щоб цього не сталося, необхідно ретельно перевіряти всі дані під час оплати, інформує 24 Канал.

Головні помилки при оплаті за газ

  1. Неправильний особовий рахунок. Це найпоширеніша помилка. Потрібно уважно звіряти кожну цифру вашого 9-значного особового рахунку, вказаного у платіжці.
  2. Помилка у назві отримувача. Єдиним правильним отримувачем платежу за спожитий газ є ГК "Нафтогаз України". Часто споживачі помилково сплачують за газ своєму оператору ГРМ (облгазу), який надає послуги з розподілу (доставки) газу. Це дві різні компанії з різними рахунками.
  3. Оплата за старими реквізитами. Реквізити можуть змінюватися. Не варто використовувати старі квитанції чи збережені в онлайн-банкінгу шаблони, не перевіривши їх актуальність.

Як платити правильно та безпечно?

Щоб уникнути помилок та бути впевненим, що платіж надійде куди треба, "Нафтогаз" рекомендує користуватися офіційними онлайн-сервісами компанії. При оплаті через них ваші реквізити підтягуються автоматично, що мінімізує ризик помилки.

Найбільш надійні способи оплати:

Якщо ж ви все-таки припустилися помилки і платіж не було зараховано, необхідно звернутися до вашого постачальника з письмовою заявою, додавши до неї копію квитанції про оплату, паспорта та ідентифікаційного коду для переведення коштів на правильний рахунок.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: