Протягом року зоозахисники намагалися донести до українців, що ціна шуби — це життя тварин, цирки з дикими тваринами — пережиток минулого, а брати наші менші мають такі ж права на життя й безпеку, як і люди. Підсумками 2020 року поділилися екоактивісти та зоозахисники ГО UAnimals у Facebook.
У 2020 році зоозахисники продовжили боротьбу за заборону цирків із тваринами та разом із місцевими активістами домоглися локальної заборони цирків із тваринами у Житомирі, Стрию та Львові.
Спільно з депутатами міжфракційного об’єднання «Гуманна країна» не допустили голосування за законопроєкти, якими в Україні хотіли легалізувати досліди на тваринах і вольєрне полювання.
Екоактивісти вперше у світі провели Всеукраїнський марш за права тварин за допомогою штучного інтелекту. Також за ініціативи UAnimals відбувся перший міжнародний онлайн-мітинг за права тварин, в якому взяли участь 19 країн світу.
Зоозахисники також запустили у медіапростір інформаційну кампанію #яневірус, яка мала на меті розвіяти чутки й домисли про те, що домашні тварини ніби-то здатні переносити COVID-19 і заражати ним господарів.
Активісти також провели декілька кампаній за боротьбу проти продажу речей із хутра тварин. Так, навіть Санта-Клауса в новорічній резиденції на ВДНГ організатори відмовилися вдягати в одяг із хутра вбитих тварин.
Вперше в Україні зоозахисникам вдалося створити фейковий магазин хутра. Приваблива реклама й естетичне оформлення сайту змусили зайти на нього понад 50 тисяч українців за місяць. Усі вони хотіли придбати хутро за привабливою ціною. Але на потенційних покупців чекав шок: ціни на вироби були вказані не у гривнях, а в кількості вбитих тварин.
Як ми писали раніше, зоозахисники запустили в інтернеті рекламу магазину хутра, яка виявилася не для слабкодухих. Адже йдеться в ній про вбитих заради модної обновки тварин.