Догори
Дати відгук

Один банан на день творить дива для зору та шкіри

Регулярне вживання бананів покращує зір як вдень, так і вночі

4 хв на прочитання14 Вересня 2022, 08:11
Фото:
EastFruit Фото: EastFruit
Поділитись:

Чи такі корисні банани, як кажуть? Погляньмо на наукові докази

Кожен із нас у дитинстві чув приказку: “З’їдай по яблуку на день – і хвороби тобі не бачити”. Проте, виявляється, банани не менш корисні для організму. Вони багаті на вітаміни і поживні речовини, і якщо ви будете регулярно їсти банани, вони допоможуть вам зберегти здоров’я і навіть поліпшити його стан. Іншими словами, з’їсти один банан на день – значить допомогти своєму здоров’ю.

Але важливо пам’ятати, що не варто переборщувати із бананами. Згідно з сайтом Healthline, з’їдайте один або два банани на день, але не більше. Надмірне споживання навіть таких корисних продуктів, як банани, призводить до збільшення ваги та дефіциту поживних речовин. Які переваги цього жовтого фрукту?

1. Банани корисні для вашого кишечника

Сьогодні, як ніколи раніше, ми розуміємо, наскільки важливим є здоровий кишечник для нашого загального здоров’я та благополуччя. Існує безліч способів покращити мікробіоту кишечника, але банани – це добрий початок. Згідно з дослідженням 2017 року, опублікованим у журналі Nutrition Bulletin, банани містять стійкий крохмаль, який сприяє виробленню багатьох коротколанцюгових жирних кислот, важливих для здоров’я кишечника. Тому ми можемо подякувати бананам за стабілізацію роботи кишечника та забезпечення поживними речовинами нашої мікрофлори.

2. Банани допомагають знизити вагу

Неоціненна користь бананів полягає в тому, що при їхньому щоденному вживанні ми можемо скинути зайву вагу. Оскільки банани багаті на клітковину і білок, вони дають відчуття ситості на довгий час, хоча один фрукт містить всього 100 калорій. Вони входять до 20 найпопулярніших продуктів для зниження ваги. Тому наступного разу, коли ви підете за покупками, не забудьте купити кілька бананів.

3. Банани корисні для вашої шкіри

Коли ви думаєте про продукти, корисні для шкіри, ви, ймовірно, згадуєте про лосось, авокадо і волоських горіх. Але банани також корисні здоров’ю шкіри. Це тому, що вони містять вітаміни та мінерали, особливо марганець, який підвищує рівень колагену. Якими б не були ваші проблеми зі шкірою – акне, зморшки, сухість – банан у день вам допоможе. Косметологи навіть пропонують робити бананові маски, стверджуючи, що вони оздоровлюють шкіру. Але ми вважаємо за краще їсти банани, а не наносити їх на обличчя.

4. Банани заряджають організм енергією

З’ївши банан до або після тренування, ви підвищите рівень енергії в організмі та зможете уникнути почуття втоми протягом дня. Результати дослідження чоловіків-спортсменів, проведеного у 2012 році, показали таке. Спортсмени, які пили спортивні напої кожні 15 хвилин, показали найгірші результати при їзді на велосипеді на довгі дистанції, ніж ті, хто їв банани та пив воду. Таким чином, існує прямий зв’язок між бананами та підвищенням рівня енергії в організмі, що впливає на спортивні результати.

5. Ви отримуєте велику дозу калію, який є корисним для серця.

Банани відомі високим вмістом калію. Але ви знаєте, що калій зміцнює серце? Це так, і тому один банан на день може допомогти зберегти ваше серце здоровим. Більшість людей не отримують достатньої кількості калію у своєму раціоні, що негативно позначається на кров’яному тиску та здоров’я серця. Вчені пояснюють, що багата на калій дієта (це один банан на день) знижує ризик серцевих захворювань на 27%. Отже, саме час включити банан у свій щоденний раціон.

6. Ви покращите свій зір (як денний, так і нічний).

Ні, ми не говоримо про моркву. За даними Національного інституту здоров’я, банани містять вітамін А, який робить три речі: захищає очі, підтримує нормальний зір та покращує його вночі. Таким чином, ви можете зменшити кількість моркви, яка призводить до помаранчевого відтінку шкіри. Достатньо з’їдати один банан на день.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитанняВчора
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитанняВчора