Китайська кавова компанія Luckin Coffee випустила лате зі смаком китайської горілки Kweichow Moutai та викликала фурор, пише ChinaDaily.
Кавовий напій, упакований зі знаковою етикеткою Moutai і містить менше 0,5 % (за об’ємом алкоголю) 53° Moutai, доступний сьогодні за ціною 38 юанів (7,26 доларів США), однак споживачі можуть придбати його за 19 юанів за купонами.
Moutai є брендом алкогольних напоїв № 1 у Китаї, а Luckin Coffee є найбільшим китайським оператором кав’ярень, перевершуючи Starbucks
Це не перший випуск алкогольних міксів мережею кав'ярень.
У 2019 році Starbucks запустив Bar Mixato в Китаї, де каву ф’южн змішують із коктейлями, щоб запропонувати більше варіантів для любителів кави та відвідувачів бару.