Догори
Дати відгук

Німецькі підприємці створили бренд веганських презервативів

3 хв на прочитання13 Грудня 2019, 09:52
Поділитись:

Світовий ринок презервативів поповнився новим брендом. Завдяки популярності екотоварів, веганські презервативи стали справжньою знахідкою для еко-активістів та ідеальним товаром онлайн бізнесу, повідомляє ВВС

Еко-презервативи
не містять продуктів тваринного походження, а виробляються з екологічного
латексу з рослинним маслом. Більш того, упаковка нових еко-презервативів
виготовляється зі спеціального паперу, який йде на вторинну переробку. Хоча коштують
вони трохи дорожче, ніж звичайні, але користуються великим попитом.

Коли
німецькі підприємці Філіп Зіфер та Вальдемар Цейлер у 2015 році запустили свій
стартап з виробництва еко-презервативів, вони й гадки не мали, що він так
швидко принесе мільйонні прибутки.

"Ми
хотіли створити продукт, який легко продавати в Інтернеті, і де нам не
доведеться мати справу з поверненням, оскільки це одна з найбільших проблем в
онлайн-продажах, - каже Зіфер. – Тож презервативи були ідеальним продуктом».

Звернувшись
до екологічно свідомих клієнтів, завдяки краудфандингу хлопцям вдалося зібрати
100 тисяч євро для старту бізнесу. На їхній подив, ця група споживачів
надзвичайно велика – і за чотири роки їхній бренд стійких веганських
гігієнічних засобів досяг річного доходу в розмірі близько 5 мільйонів євро.

Їхня компанія «Enhorn» німецькою означає «єдиноріг».

Читайте також: Ford робитиме автозапчастини з кавових відходів

Презервативи
є другою улюбленою формою контрацепції Німеччини після таблеток. Саме під час
покупок зі своєю подругою Зіферу прийшла ця ідея. Він був вражений тим, як
похмуро виглядає застарілий брендинг, і подумав, що сьогоднішні споживачі
можуть прийняти нову екологічну альтернативу.

Незважаючи
на те, що ринок все ще відносно новий, «Ейнхорн» виявив, що більшість їхніх
споживачів – це молоді люди віком від 20 д 40 років, причому 60% покупок
здійснюють жінки.

"Занадто
багато людей все ще відчувають сором'язливість при купівлі таких продуктів як
презервативи, і в кінцевому підсумку ховають їх під іншою частиною покупок. Тож
ми хотіли охопити свідомих споживачів стійким продуктом, а також позбутися
цього табу за допомогою наших веселих дизайнів», - говорить Зіфер.

Роздрібні
презервативи «Einhorn» коштують близько 6 євро за пакет із семи презервативів,
тоді як гіганти галузі продають 8 пачок за 5 євро. "Тоді ми пояснили, що
збираємось реінвестувати 50% прибутку на добрі справи".

Власники
компанії зобов'язалися віддавати частину свого прибутку на відновлення лісів.

Розширення
плантацій природного каучуку за останні 30 років призвело до вирубки лісів, що
позначилося на природних осередках живої природи. Для боротьби з цим «Ейнхорн»
відійшов від традиційних плантацій і натомість тісно співпрацює з групою
дрібних власників Таїланду. Ці фермери уникають пестицидів.

Сьогодні концепція сталого розвитку «Ейнхорна» набирає обертів: минулого року компанія продала понад 4,5 млн презервативів. А на початку 2019 року випустила власну лінійку продуктів, виготовлених із органічної бавовни.

Читайте також: Ужгородський науковець виготовляє екопосуд з кукурудзи

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.