Догори
Дати відгук

Мережа "Епіцентр" оскандалилась: покупці поскаржилися на порушення карантину у Києві

2 хв на прочитання24 Листопада 2020, 23:59
Поділитись:

У мережі розкритикували мережу гіпермаркетів "Епіцентр" через неналежне ставлення до клієнтів в карантин вихідного дня. Про неприємну ситуацію, яка сталася днями, розповів відомий київський організатор свят та заходів Леонард Григор'єв в Facebook.

"Епіцентр" - ви дно! Так, треба, так, терміново, довелося робити ще вчора онлайн замовлення. Сьогодні поїхав забирати. Паркуюся, одягаю маску, заходжу у двері, хол... Черга в холі людей 40-50 (в закритому приміщенні, звичайно, це краще, ніж ринок на відкритому повітрі...). Стоїть хлопець в центрі людей — міряє температуру. Тобто, стоїть собі у халаті хлопець, а навколо нього люди... Далі, як потім ці люди й сказали, потрібно взяти талончик. Талончик, мати його, електронної черги. Тобто, не порядок живої черги, прийшов, сказав номер замовлення і тобі його винесли, а прийшов – і чекай, поки його ще 20 хвилин будуть шукати по електронній через. Ок, йду до термінала, і папір у цьому терміналі – закінчився", - написав киянин.

Але на цьому, як виявилося, його пригоди не закінчилися.

"Гаразд, є номер на табло, запам'ятав, 185. Чекаю ще 20 хвилин. Називають номер, підходжу, видають, оплата картою.

- Назвіть номер замовлення!

- Що?! На*рена я вводив цей же номер замовлення в терміналі?

- У вас немає талончика, треба звірити.

Як за 40 хвилин три рази пробити дно, розповість і покаже — Епіцентр", - в серцях написав киянин.

При цьому він також звернувся до міністра Максима Степанова.

"А сенс в такому ось "вихідному" для всіх, якщо і далі все через ж*пу?! Дайте людям нормально працювати, а не займатися х*рней...", - резюмував Григор'єв.

Тим часом у коментарях до посту користувачі соцмережі вказують і на інші проблеми, які виникають навколо роботи цього ТЦ.

 
 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.