Догори
Дати відгук

Медики назвали напій за сніданком який може знизити ризик розвитку гіпертонії на 65%

Якщо не лікувати гіпертонію, це може привести до безлічі ускладнень.

3 хв на прочитання25 Жовтня 2023, 12:22
Названо напій який може істотно зменшити ризик розвитку гіпертонії Названо напій який може істотно зменшити ризик розвитку гіпертонії
Поділитись:

Гіпертонія є однією з головних причин смертності по всьому світу. Згідно з доповіддю «Глобальний тягар хвороб» (Global Burden of Disease), який публікується журналом Lancet, гіпертонія є причиною 20% всіх смертей у світі.

Людям, які хочуть знизити показники свого кров’яного тиску, необхідно внести зміни в свій звичний спосіб життя. І безліч досліджень доводять, що є цілий ряд напоїв, які допомагають боротися з гіпертонією. Дійсно, регулярне вживання зеленого чаю дозволяє знизити ризик розвитку гіпертонії на 65%.

Високий кров’яний тиск призводить до розвитку безлічі ускладнень з боку серцево-судинної системи, таких як інфаркт та інсульт. Кров’яний тиск – це та сила, з якою кров тисне на стінки судин, поки серце прокачує її по всьому тілу. Коли тиск стає занадто високим, виникає ризик розриву стінки артерії або утворення тромбу. За деякими даними, близько 5 мільйонів жителів Сполученого Королівства страждають гіпертонією, але абсолютно про це не здогадуються.

Як повідомляє Національна служба охорони Здоров’я Великобританії, “найчастіше розвиток гіпертонії можна запобігти, харчуючись правильно, підтримуючи здорову вагу, регулярно займаючись спортом, не зловживаючи алкоголем і відмовившись від куріння”. Раніше вчені запустили кілька досліджень, щоб з’ясувати, які різновиди чаю можуть надавати позитивний вплив на показники кров’яного тиску, і два різновиди виявилися особливо корисними.

Результати деяких досліджень доводять, що регулярне вживання цих напоїв може істотно знизити показники кров’яного тиску у людей, які страждають гіпертонією, і зменшити ризик розвитку гіпертонії у тих, хто ще їй не страждає, на 65%.

Зелений чай і улун є відмінними джерелами поліфенолів — потужних антиоксидантів, які допомагають боротися з гіпертонією. Одне дослідження, що проводилося серед китайців, показало, що регулярне вживання цих різновидів чаю може істотно знизити ризик постановки діагнозу гіпертонія.

Коментуючи результати цього дослідження, компанія WebMD зазначила: “у тих людей, які випивали принаймні по півчашки зеленого чаю або улуна середньої фортеці в день протягом року, ризик розвитку гіпертонії був на 46% нижче, ніж у тих, хто цього не робив. У тих людей, які випивали більше двох з половиною чашок зеленого чаю в день, ризик розвитку гіпертонії знижувався на 65%”.

Результати цього дослідження, опубліковані в журналі Archives of Internal medicine, були засновані на аналізі даних 1507 китайських чоловіків і жінок, що живуть в Тайвані.

Всіх учасників дослідження просили повідомляти про їхні звички, що стосувалися вживання чаю, що дозволило вченим розрахувати, скільки чаю вони в середньому випивали щодня. Вчені відзначили, що вживання навіть половини чашки чаю в день робить помітний позитивний вплив на показники кров’яного тиску.

Вчені відзначили: “ті, у кого немає звички пити зелений чай, піддаються більшому ризику розвитку гіпертонії, ніж ті, у кого ця звичка є, оскільки ми виявили поступове скорочення ризику розвитку гіпертонії у тих, хто щодня випиває більше зеленого чаю”.

У зеленого чаю є маса корисних властивостей, але більшість з них обумовлено тим, що в його листі містяться унікальні речовини під назвою катехіни. Ці антиоксиданти, які містяться і в зеленому, і в чорному чаї, здатні розслабляти м’язи, що вистилають кровоносні судини, що призводить до зниження кров’яного тиску.

Вчені вже давно вважають, що відкриття катехінів може в майбутньому привести до розробки більш ефективних препаратів для боротьби з гіпертонією.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Чим підживити перець у серпні для швидкого дозрівання плодів
1 хв на прочитанняВчора
Чому міліють Шацькі озера і чи винна лохина
Чому вода у Шацьких озерах відступає від берегів
1 хв на прочитанняВчора
«Мамонтові дерева» в Карпатах
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитанняВчора
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитанняВчора
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитанняВчора
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитанняВчора
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитанняВчора
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитання09 Серпня 2026