Догори
Дати відгук

Лікарі розповіли про наслідки перекусів на ніч і пізньої вечері

Дослідження тривало 16 тижнів

1 хв на прочитання27 Травня 2022, 23:50
Поділитись:

Багато хто знає про те, що не варто їсти за кілька годин до сну, але далеко не всі цього правила дотримуються. Американські вчені провели експеримент, щоб наочно показати наслідки такої шкідливої звички.

Дослідження тривало 16 тижнів, протягом перших восьми тижнів добровольці з восьмої години ранку і до сьомої вечора харчувалися тричі на день і два рази могли перекушувати.

Потім їм поміняли режим харчування: учасники могли їсти стільки ж разів на день, але в інший часовий проміжок – з полудня до одинадцятої години вечора. П’ятнадцять днів поділяли дві фази експерименту.

Результати показали, що чим пізніше був останній прийом їжі, тим більше ставала вага. До того ж організм учасників не засвоював вживану їжу однаково. “Пізня вечеря може призвести до негативних показників з точки зору ваги, енергії, також змінюється вироблення гормонів, таких як глюкоза і інсулін. Через це підвищується ризик розвитку діабету, підвищення холестерину і тригліцеридів, а також можуть виникнути серцево-судинні захворювання”, – прокоментувала ELLE професор психології Університету Пенсільванії Келлі Еллісон, пише Lhealth.info.

Також наголошується, що якщо є раніше, то в організмі виділяються гормони грелін і лептин, які стимулюють апетит і викликають відчуття ситості.

Таким чином, чим раніше відбудеться останній прийом їжі, тим швидше настане відчуття ситості і тим більше організм буде регулювати бажання «з’їсти що-небудь» на ніч.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання3 години тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання5 годин тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання9 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання4 години тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання6 годин тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання7 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання8 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання10 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання12 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора