Догори
Дати відгук

Кава захищає жінок від раку матки: дослідження

Проаналізовано 24 дослідження, у яких прийняли участь 700 000 жінок.

1 хв на прочитання19 Травня 2022, 06:50
Поділитись:

За даними Всесвітньої організації здоров'я (ВООЗ), рак ендометрії або шийки матки займає сьоме місце за поширеністю захворювань у жінок. Як правило, зазвичай на нього страждають пацієнтки віком 50 до 70 років, що перебувають у менопаузі, але іноді це захворювання діагностують у жінок фертильного віку. Як правило, воно проявляється частими кровотечами, болем у животі та швидкої стомлюваністю. Лікарі радять вести здоровий спосіб життя та регулярно проходити огляди у гінеколога. Це допоможе виявити небезпечну хворобу на ранніх термінах. Але як можна її зупинити?

Співробітники Вейфанського медичного університету (КНР) проаналізували 24 дослідження, у яких прийняли участь 700 000 жінок. З них у 9833 діагностували рак ендометрії. Як виявилося, у тих респондентів, які більше пили каву, ризик розвитку раку ендометрії був на 29% нижчим, ніж у тих, хто пив менше. При цьому споживання кави з натуральним кофеїном мало кращий захисний ефект, ніж без кофеїну.

Також ризик захворювання змінювався залежно від регіону світу. Так, у Європі він склав 26%, у США та Канаді—  29%, а в Японії — 60%. Вчені пов'язують це тим, що в Європі п'ють більше кави, а в Країні Вранішнього сонця — чай. І планують надалі продовжити дослідження.

Результати дослідження опубліковані в Journal of Obstetrics and Gynecology Research.

До слова, завдяки новому мобільному застосунку українські лікарі мають змогу отримати інформаційну підтримку зарубіжних колег.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото ілюстративне
Півтора мільйона гривень за самовільний забір води: суд покарав комунальне підприємство на Рівненщині
2 хв на прочитання3 години тому
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання4 години тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання6 годин тому
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання8 годин тому
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора