14 травня 2024 року у Кабінеті Міністрів України відбулося засідання, на якому було ухвалено нижку важливих рішень для держави. Про це у своєу ТГ-каналі повідомив представник Кабінету Міністрів у Верховній Раді Тарас Мельничук.
Затверджено Порядок сприяння координації діяльності центральних органів виконавчої влади для підтримки участі України у Багатосторонній координаційний платформі донорів для України. Порядок регулює питання сприяння координації діяльності центральних органів виконавчої влади у сфері взаємодії з Багатосторонньою координаційною платформою донорів для України, визначення пріоритетних напрямів підтримки України, здійснення моніторингу та оцінки виконання програм, проектів, що фінансуються за рахунок міжнародних програм, внесення пропозицій щодо вдосконалення діяльності органів виконавчої влади в зазначеній сфері.
Передбачено, що система міжвідомчої координації центральних органів виконавчої влади з питань участі у Багатосторонній платформі складається з: Керівної ради з питань координації діяльності центральних органів виконавчої влади для підтримки участі України у Багатосторонній координаційній платформі донорів для України; Експертної ради з питань координації Багатосторонньої координаційної платформи донорів для України за відповідним напрямом; української частини Секретаріату Багатосторонньої координаційної платформи донорів для України.
Утворено Керівну раду з питань координації діяльності центральних органів виконавчої влади для підтримки участі України у Багатосторонній координаційній платформі донорів для України та затверджено її склад.
Затверджено, відповідно до абзацу шостого частини першої статті 9 ЗУ «Про водовідведення та очищення стічних вод», Порядок проведення оцінки стану водовідведення та очищення стічних вод. Порядок встановлює вимоги щодо проведення оцінки технічного стану обʼєктів централізованого та нецентралізованого водовідведення та якості очищення стічних вод.
Дія цього Порядку поширюється на субʼєктів господарювання, що провадять господарську діяльність з централізованого та/або нецентралізованого водовідведення.
Внесено зміни до розділу III «Охорона здоровʼя» додатка 2 «Схема тарифних розрядів посад керівних, наукових, науково-педагогічних, педагогічних працівників, професіоналів, фахівців та інших працівників бюджетних установ, закладів та організацій» до постанови КМУ від 30.08.2002 N 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» з метою упорядкування оплати праці окремих працівників сфери охорони здоровʼя на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці. Доповнено позицію «Лікарі інших спеціальностей, фармацевт, лікар-інтерн, фармацевт-інтерн, лікар-стажист» новими посадами: професіонали у галузі охорони здоровʼя у закладах охорони здоровʼя, професіонали з вищою немедичною освітою у сфері охорони здоровʼя, - зі встановленням для них схемних тарифних розрядів у діапазоні 9-13 розрядів за Єдиною тарифною сіткою. Викладено позицію «Молодші спеціалісти з медичною та фармацевтичною освітою/фахові молодші бакалаври, фахівці з початковим рівнем (короткий цикл) вищої освіти (молодший бакалавр), першим (бакалаврським) рівнем медичної і фармацевтичної освіти та магістри з медсестринства» у редакції «Фахівці з числа працівників сфери охорони здоровʼя з освітнім (освітньо-професійним) ступенем фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, у тому числі з немедичною освітою, магістри з медсестринства» - зі встановленням для них схемних тарифних розрядів у діапазоні 6-10 розрядів за Єдиною тарифною сіткою.
Доповнено позицію «Молодший медичний персонал, допоміжний персонал аптечних закладів, продавець оптики, дезінфектор» новими посадами: екстрений медичний технік, інструктор з надання першої допомоги, оператор оперативно-диспетчерської служби (медицина), - зі встановленням для них схемних тарифних розрядів у діапазоні 3-4 розрядів за Єдиною тарифною сіткою.
Більше новин читайте на GreenPost.