Хвостики, вушка та лапки: бізнеси змінили свої лого до Всесвітнього дня тварин на підтримку UAnimals

1 хв на прочитання3 години тому
Бізнеси змінили свої лого до Всесвітнього дня тварин на підтримку UAnimals

Бізнеси долучилися до флешмобу, нагадуючи про важливість підтримки зоозахисної роботи.

4 жовтня, у Всесвітній день тварин, українські бізнеси об’єдналися заради доброти та змінили свої логотипи. Чому? Щоб нагадати, що під час війни страждають не лише люди, та підтримати діяльність UAnimals.

Це символічний жест, який показує: людяність не існує без дій. Війна залишила тисячі тварин без дому та опіки. Домашні та свійські опинилися на вулиці, дикі — під загрозою зникнення. Щоб урятувати їх, потрібні евакуація, лікування, їжа та прихисток. Саме тому бізнеси долучилися до флешмобу, нагадуючи про важливість підтримки зоозахисної роботи.

Хто долучився?

До ініціативи, крім видання GreenPost, також приєдналися: Національний театр імені Франка, Work.ua, Yasno (ДТЕК), Епіцентр, UPG, УкрПошта, lifecell, Будинок іграшок, Sweet TV, Cinema Citi, Громадське, Riviera shopping city, ЦУМ, Ocean Plaza, Bob Snail, Sense Bank, Kyivstar, Uklon, Сільпо, Фокстрот, WOG, Moyo, Планета Кіно та багато інших відомих бізнесів.

Для нас важливо не залишатися осторонь та разом із UAnimals нагадати: доброта і співчуття до тварин мають звучати вголос навіть у найскладніші часи. Тепер, у Всесвітній день тварин, голос захисту пролунав ще сильніше.

Що можете зробити ви?

UAnimals рятує тварин щодня — евакуює з-під обстрілів, лікує поранених, забезпечує кормом, підтримує притулки. Але ця робота можлива тільки завдяки небайдужим. Не залишайтесь осторонь. Приєднуйтесь до програм UAnimals для вчасної допомоги тваринам, що її потребують.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: