Як відомо, з 8 березня в «Дії» запрацювала послуга єПідтримка — 6500 грн для українців із населених пунктів, де активно ведуться бойові дії.
Офіційно послуга доступна для всіх українців із регіонів, де ведуться найактивніші бойові дії, однак це не означає, що її можуть отримати всі мешканці Чернігівської, Сумської, Харківської, Херсонської, Миколаївської, Запорізької, Донецької, Луганської, Житомирської, Одеської, Волинської, Київської областей та м. Київ.
Право на допомогу мають:
Адреса: місце ведення діяльності ФОП, юрособи або її територіальних підрозділів.
Для отримання допомоги:
Подавати заявку варто, навіть якщо ви вже отримали 1000 грн за вакцинацію. Витратити допомогу можна на будь-які товари або послуги.
У програмі беруть участь усі банки, які підключені до єПідтримки: Monobank, Альфа-Банк Україна, ПриватБанк, А-Банк, Ощадбанк, Укргазбанк, Raiffeisen Bank, Банк Восток, IdeaBank, izibank, ПУМБ.
За першу добу було зареєстровано 1 млн заявок. Проте це не означає, що всі зареєстровані отримали допомогу. Про відсоток відмов наразі невідомо, але скарги на такі ситуації лунають доволі часто.
Така ситуація виникає, коли користувач не відповідає критеріям допомоги, пояснює техпідтримка «Дії».
«Водночас «Дія» є технічним реалізатором послуги та відображає ту інформацію, яка міститься в реєстрі ПФУ. У нас, на жаль, немає можливості впливати, приймати рішення, змінювати й робити все те, що є в компетенції фонду. Той статус, який ви бачите в Дії, — не результат перевірки Дії, а результат автоматичної перевірки з реєстру ПФУ», — ідеться в повідомленні.
Також українців закликають не зловживати цією послугою, щоб не збільшувати навантаження на бюджет, якщо це можливо. єПідтримка розрахована на тих, хто справді втратив можливість заробляти собі на життя.
Також ми розповідали про нові функції «Дії» — цифрове посвідчення, заявка на відшкодування майна і можливість повідомити про ворога.