Фейкова екологічність: Італія оштрафувала Shein на мільйон євро за обман покупців

1 хв на прочитання04 Серпня 2025, 22:31
Фото: SHEIN

Shein активно вдавалася до створення хибного враження про екологічність бренду.

Італійський антимонопольний регулятор (AGCM) наклав штраф у розмірі 1 мільйона євро на компанію Infinite Styles Services Co Ltd, що управляє онлайн-платформою швидкої моди Shein в Європі. Причиною стали неправдиві та оманливі заяви про екологічність, які компанія використовувала для просування своєї продукції, повідомляє ANSA.

Розслідування італійського відомства встановило, що Shein активно вдавалася до так званого "грінвошингу" (greenwashing) – створення хибного враження про екологічність бренду. Регулятор дійшов висновку, що рекламні гасла та інформація у спеціальних розділах сайту, містили нечіткі, загальні та неправдиві твердження.

Зокрема, заяви компанії про "проектування циркулярної системи" та можливість повної переробки її продукції були визнані оманливими.

Також під пильну увагу потрапила спеціальна лінійка одягу evoluSHEIN, яку бренд позиціонує як особливо екологічну. Регулятор встановив, що ця лінійка становить лише незначну частку від усього асортименту, а твердження про її повну відповідність принципам сталого розвитку та переробки не відповідають дійсності.

Крім того, було виявлено суперечність між деклараціями Shein про наміри скоротити викиди парникових газів та фактичними даними, які свідчать про їхнє збільшення у 2023 та 2024 роках.

Це рішення є частиною загальноєвропейської тенденції посилення контролю за діяльністю гігантів швидкої моди та боротьби з недобросовісною рекламою, яка вводить в оману споживачів, що прагнуть робити більш екологічно свідомий вибір.

Більше новин читайте на GreenPost.

 
Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: