Вчені пропонують зобов'язати виробників фастфуду та
інших «порожніх калорій» обертати свою продукцію подібно до сигарет або
спиртних напоїв в непрозорий папір. Таким чином багато людей зможуть уникнути
спокуси переїдання, з якою вони стикаються при
харчуванні фастфудом, пише Медицина
2.0.
У деяких країнах світу відтепер сигарети можна
продавати тільки в непрозорій упаковці або їх взагалі закривають в спеціальні
шафи, щоб тютюнові вироби не впадали в очі покупцям. Однак ожиріння приносить
людству нітрохи не менше бід, ніж алкоголізм чи тютюнопаління. Тому шоколадні
батончики або чіпси повинні продаватися з такими ж обмеженнями.
Професор нейробіології Кембриджського університету
Вольфрам Шульц настійно підтримує введення подібної заборони. Про це він
заявив, отримуючи аналог Нобелівської премії разом з двома колегами за
дослідження в області мозку. Величина Brain Prize становить 860 тисяч фунтів,
вченим вручили її за вивчення центрів заохочення мозку. Саме вони викликають у
нас приплив гарного настрою після прийому їжі, напоїв або азартних ігор.
«Ми не повинні рекламувати, пропагувати або заохочувати необов'язкові калорії, - заявив професор Шульц. – Їх слід регулювати точно так само, як сигарети або алкоголь. Ми не потребуємо цих калорій. Кольорові упаковки подібних продуктів змушують нас купувати більше різного роду чіпсів і фастфуду, а коли вони лежать в холодильнику, то спонукають людей тягнутися до них в першу чергу. Необхідно знизити рівень спокус, так як з сигналами мозку все одно нічого не вдієш».
Читайте також: Експерти визначили «брудну дюжину» продуктів