Догори
Дати відгук

Фахівці встановили, який овоч допомагає знизити ризик розвитку інсульту

Саме лікопін допомагає підтримувати нормальний тиск.

1 хв на прочитання23 Липня 2022, 08:11
Поділитись:

Фахівці з Великобританії встановили, що регулярне вживання томатів допомагає знизити ризик розвитку інсульту. Британські вчені наголосили, що вживання помідорів стане чудовою профілактикою тромбозу та пошкодження судин.

Під час свого дослідження медики з’ясували, що томати містять рекордну кількість лікопіну, який вважається найпотужнішим антиоксидантом. Саме лікопін допомагає підтримувати нормальний тиск і навіть сприяє зниженню рівня поганого холестерину.

Якщо щодня вживати невелику порцію томатів, лікопін почне потрапляти в кров і перешкоджатиме запальним процесам, завдяки чому ризик появи тромбів буде рекордно знижуватися.

При цьому вчені підкреслили, що щодня можна з’їдати кілька порцій томатів, проте важливо пам’ятати, що всі овочі корисні для здоров’я, і ​​щодня в раціоні дорослої людини має бути приблизно 5 порцій овочів. Також британські фахівці нагадали про важливість вживання фруктів, проте вони наголосили, що краще включати до раціону не дуже солодкі плоди.

Нагадаємо, є п’ять причин їсти огірки кожен день.
 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото ілюстративне
Півтора мільйона гривень за самовільний забір води: суд покарав комунальне підприємство на Рівненщині
2 хв на прочитання2 години тому
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання4 години тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання5 годин тому
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання7 годин тому
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора