Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Еко
  • Електронні послуги та плани управління: Держводагентство назвало найбільші здобутки

Електронні послуги та плани управління: Держводагентство назвало найбільші здобутки

2 хв на прочитання25 Лютого 2020, 17:03
Поділитись:
25.02.2020 Олег Листопад

Запуск «Порталу Е-послуг» для отримання та анулювання дозволів на спеціальне водокористування, який  запрацював з  22 березня минулого року, є одним із найвагоміших здобутків України у водній сфері. Про це сьогодні, 25 лютого, під час публічного звіту про основні результати діяльності водогосподарської галузі за минулий рік повідомив в.о. голови відомства Михайло Хорєв.

Фото з Fb Держводагентства

«Створення порталу Е-послуг зменшило можливі корупційні ризики та забезпечило прозорість процедури отримання дозволів», – заявив пан Хорєв, відповідаючи на питання щодо найбільших досягнень Агентства.

Також у трійку найвагоміших «водних» перемог пан Хорєв включив підготовку перших трьох розділів Планів управління річковими басейнами та впровадження «європейського» моніторингу вод.

«Наразі триває облаштування чотирьох базових лабораторій моніторингу вод: Західного, Східного, Північного та Південного регіонів», – зазначив в.о. голови Держводагентства.

Член-кореспондент НАНУ, директор Інституту гідробіології НАНУ Сергій Афанасьєв, коментуючи GreenPost звіт Держводагентства сказав, що був змушений спитати про три найбільші здобутки організації, бо відповідь на питання звучить більш інформативно, ніж ті безвідносні цифри, що традиційно звучать у подібних звітах.

"Наприклад, мало що кому говорить інформація про чотири кубокілометри, які насоси Держводагентства перекачали у минулому році з одних водойм в інші. Хоча перекидання води це теж важлива частина завдань водного відомства, але це рутина, а для руху вперед, до Європи, потрібно впроваджувати інноваційні речі», – зауважив Сергій Афанасьєв.

Довідково:

22 березня 2019 року в Україні презентували нову електронну послугу, яка спрощує дозвільну процедуру не тільки для водокористувачів, а й для кожного учасника процесу. В роботі над створенням порталу електронних послуг взяли участь Державне агентство водних ресурсів, Державне агентство з питань електронного урядування, проект USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS», Фонд Східна Європа. Електронна послуга доступна на сайті e-services.davr.gov.ua, а також – на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги»

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Фото: ілюстративне / WHO
Про усунення проявів лобі на аптечних поличках домовилися МОЗ і фармвиробники
2 хв на прочитання48 хвилин тому
Зображення згенеровано ШІ
Росія торгує нафтою з Індією та Китаєм за допомогою криптовалют — джерела
3 хв на прочитаннягодина тому
Фото: ілюстративне / ENERGY LINE
Укренерго рекомендує у березні вмикати електроприбори вдень і ось чому
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: ілюстративне
Україна та Туреччина домовилися посилити співпрацю в галузі сільського господарства
1 хв на прочитання3 години тому
Добудова ХАЕС: Президент підписав закон про купівлю реакторів
1 хв на прочитання6 годин тому
У Болівії найважча економічна та паливна криза — на заправки вишикувалися гігантські черги (ФОТО)
2 хв на прочитання7 годин тому
Ліниві голубці з картоплею, рисом і фаршем у мультиварці — швидка святкова страва
1 хв на прочитання8 годин тому
ФРН, РФ і США обговорюють відновлення постачання російської нафти нафтопроводом «Дружба»
1 хв на прочитання14 годин тому