Догори
Дати відгук

Два популярні види напоїв підвищують ризик гіпертонії – вчені

Гіпертонія – захворювання, що характеризується високим рівнем артеріального тиску.

1 хв на прочитання11 Березня 2022, 23:50
Поділитись:

Щоб не допустити розвитку гіпертонії, людям потрібно стежити не тільки за тим, яку їжу вони вживають, але і за тим, що вони п’ють, підкреслюють вчені.

Дослідницькі дані говорять, що два популярних види напоїв пов’язані з підвищеним ризиком отримати гіпертонію – захворювання, що характеризується високим рівнем артеріального тиску.

“Людям слід скоротити споживання солодких газованих напоїв і алкоголю, якщо вони не хочуть постраждати від серйозних наслідків гіпертонії”, – про це висловився доктор медичних наук Лівей Чен (Школа громадської охорони Здоров’я Університету штату Луїзіана).

Говорячи про небезпечний вплив підсолоджених газованих напоїв на серцево-судинну систему, вчені уточнюють, що вони часто містять кукурудзяний сироп і високу концентрацію фруктози, що підвищує рівень сечової кислоти в організмі. Наслідком цього стає підвищення кров’яного тиску. Дослідники констатують, що скорочення споживання газованих напоїв покращує показники тиску, навіть якщо їх кількість зменшити тільки наполовину.

Що стосується алкоголю, що дослідження свідчать, що “вживання більше трьох порцій алкоголю за один присід підвищують артеріальний тиск на час, але повторювані пиятики можуть посприяти його довгостроковому підвищенню”.

Якщо люди, які активно п’ють скоротять своє споживання алкоголю до помірного, вони можуть знизити своє “верхній” артеріальний тиск приблизно на 5,5 пунктів, а “нижній” – на 4 пункти, відзначають експерти.

 До слова, як пережити втрату близької людини: що рекомендують спеціалісти.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитаннягодина тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання2 години тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання3 години тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора