Dolce&Gabbana відмовляється від хутра

2 хв на прочитання08 Лютого 2022, 10:48

Більше ніякого хутра лисиці, норки чи кролика.

Все більше компаній та брендів відмовляються від використання хутра у створенні власних продуктів. Так, італійський люксовий бренд Dolce & Gabbana з цього року припинить використовувати натуральне хутро у всіх своїх колекціях, йдеться у спільній заяві модного дому та асоціації із захисту прав тварин Humane Society International.

Як повідомляє Forbes,  будинок моди Dolce & Gabbana став другим у класі люкс, хто заборонив цьогоріч використання хутра. Більше ніякого хутра лисиці, норки чи кролика.

Бренд перейде на одяг та аксесуари з екологічного хутра.

«Dolce&Gabbana працює над створенням стійкого майбутнього, яке не передбачає використання хутра тварин», – наводяться в заяві слова директора з маркетингу Dolce&Gabbana Феделе Усаї.

За його словами, надалі компанія впроваджуватиме інноваційні матеріали в колекції та виробничі підходи з урахуванням їхнього впливу на екологію.

Dolce&Gabbana приєдналася до списку люксових брендів, які перестали використовувати хутро тварин у своїх колекціях: Armani, Gucci, Prada і Versace, — йдеться на сайті зоозахисників. Вибір на користь штучного хутра зробили також Burberry та Chanel.

Крім цього, наприкінці 2021 року влада Італії офіційно заборонила розведення хутрових звірів для отримання хутра по всій країні.

Рішення Dolce&Gabbana з’явилося після рішення Moncler відмовитися від хутра. Бренд верхнього одягу з пуховим утеплювачем та хутряним оздобленням заявив, що не використовуватиме хутро (крім вовни та пуху) з 2024 року.

А минулого року Kering Group – материнська компанія таких великих брендів, як Saint Laurent та Brioni, вирішила відмовитися від хутра. Тим часом бренд Valentino відмовився від натурального хутра з 2022 року.

До слова, фермери підробили документи на землю та збирали врожай на 21 га: подробиці.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: