Догори
Дати відгук

До кінця травня паливна криза піде на спад - експерт

Проблема лежить не в комерційній площині.

3 хв на прочитання10 Травня 2022, 10:14
Фото ілюстративне Фото ілюстративне
Поділитись:

До червня вдасться вийти на режим, коли будуть збільшені ліміти — до 20—30 літрів на споживача. Повністю побудувати надійну систему постачання пального вдасться впродовж найближчих двох місяців.

Про це повідомив  експерт з енергетичних питань Сергій Куюн.

«До кінця травня паливна криза піде на спад, — каже він. — У березні цього року українські компанії уклали перші контракти з європейськими постачальниками на великі обсяги пального. Але підвела логістика. Потрібен час, щоб це пальне приїхало. Проблема лежить не в комерційній площині, без політичного сприяння урядів європейських країн ця задача вирішується складно. Наш уряд вже ініціював кілька зустрічей. Маємо надію, що політики ЄС скоординують бізнес своїх країн, щоб акцентувати на можливостях українського напрямку. Бо для Європи ми є не проблемою, а можливістю. Адже Україна — великий покупець, і за таких покупців всі намагаються боротися. Йдеться про гроші, які європейські компанії отримують від нас».

Експерт каже, що система нафтозабезпечення країни була зруйнована 24 лютого, коли рф почала широкомасштабну війну в Україні.

«Уряд має боротися із спекуляціями на автозаправних станціях, оскільки багато з них порушують правила держрегулювання цін на пальне, — наголошує Сергій Куюн. — Компанії, що завозять пальне, мають два напрями реалізації. Вони можуть продавати на заправці умовно по 40 гривень. А можуть торгувати гуртом, там де ціна нерегульована — це може бути і 45, і 50, і вище, як домовишся. Звичайно, що за нерегульованими цінами, гуртом продавати вигідніше. І пальне купують ті самі компанії, які перепродують його ще дорожче».

Про нові шляхи постачання пального

За словами Сергія Куюна, після закінчення бойових дій, західний кордон гратиме важливу роль в енергетичній безпеці України. Адже це надійний шлях постачання.

«Пальне заходить як залізницею, так і автомобільними шляхами. Тож система диверсифікована, придушити її складно. Це надійний шлях постачання, — каже він. — Оскільки нафтобази використовувати небезпечно, ринок переорієнтувався на „роботу з коліс“. Пальне від кордону їде одразу на заправну станцію. А це питання і безпеки, і оперативності».

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Більше з GreenPost
Фото: «Ландшафтний дизайн. Товари для дому»
Сад оживає вночі: чарівні лійки зі світлом створять казкову атмосферу на вашому подвір'ї (ФОТО)
2 хв на прочитання11 Липня 2025
Джерело фото: Unsplash
Зуби старіють разом з нами. Як зберегти молодість ротової порожнини
6 хв на прочитання11 Липня 2025
Секрети ідеальної курки: як правильно маринувати та готувати соковите м'ясо
Секрет соковитої та ніжної курки - все про маринування та правильне приготування
2 хв на прочитаннягодина тому
Розкрадання 8,4 млн грн на ремонті дороги: на Закарпатті викрили підрядника
На Закарпатті підрядника викрили на розкраданні 8,4 млн грн під час ремонту дороги державного значення
1 хв на прочитання2 години тому
Німеччина розпочинає масштабне розслідування заходів проти COVID-19
1 хв на прочитання3 години тому
БЕБ завершило розслідування щодо екс-посадовців «Київпастрансу»
1 хв на прочитання4 години тому
Осетрові на межі зникнення, їх виявляють лише за слідами ДНК у воді Дунаю
2 хв на прочитання5 годин тому
Мінітістечко за $400 млн: режисерка «Сутінків» розповіла про сексизм у Голлівуді
2 хв на прочитання6 годин тому