Для своєї пропаганди Кремль вербує «нові обличчя» з історичним бекграундом — Центр стратегічних комунікацій
РФ використовує Бісмарка, Кеннеді та де Голля.
Орієнтована на закордонну аудиторію російська пропагандистська державна багатомовна телекомпанія RT (колишня Russia Today) анонсувала нову програму, яку буде вести Олександр фон Бісмарк — «внучатий племінник того самого». На міжнародному рупорі російської пропаганди він буде обговорювати «новини Німеччини». Звісно, у необхідному Москві ключі, розповідає Центр стратегічних комунікацій.
Насправді використання у просуванні своїх наративів нащадків відомих політиків минулого є улюбленим жанром пропаганди. Так, на початку року на росЗМІ великою популярністю користувався онук президента Франції Шарля де Голля — П’єр.
Він називає себе «економістом» і заявляє що «захоплюється патріотизмом та єднанням російського народу», що «Росію підтримують дві третини населення Землі», «вважає, що постачання танків Україні можуть спровокувати відправку потужнішої зброї», «каже, що настав час урезонити американців, щоб добитися сталого миру з Росією» й т.д. У липні він допустив, що «може приїхати до окупованого Криму».
Серед кандидатів в президенти США є інший улюбленець Росії — Роберт Кеннеді-молодший. Він племінник президента Джона Кеннеді. Називає себе «політологом» і, мабуть, саме тому «передбачає перемогу Росії у конфлікті в Україні», заявляє, що «США саботували підписання миру між РФ та Україною», бідкається, що «з Путіним ніхто із західних політиків не говорив упродовж року», а місяць тому в інтерв’ю Такеру Карлсону сказав, що «Росія пережила три вторгнення через Україну, причому під час останнього Гітлер убив кожного сьомого росіянина».
У цьому контексті лише спадає на думку відомий афоризм: «На нащадках геніїв природа відпочиває».
Також ми розповідали про новий хіт російської пропаганди — відео про те, що солдати ЗСУ нібито випалюють свастики на спинах полонених росіян.