У структурі «Аерофлоту» з'явиться підприємство, яке відповідає за ремонт літакових шин. Про це повідомило «Якутське авіаційне агентство» з посиланням на прес-службу ВАТ «Аерофлот — російські авіалінії». Новий підрозділ покликаний допомогти суттєво продовжити експлуатацію шин у російській авіації.
Як зазначили в «Аерофлоті», для безпечної експлуатації гума має бути практично в ідеальному стані. Вважається, що її потрібно змінювати після 7-10 польотів залежно від зношеності. Для кожної конкретної моделі лайнера існує свій регламент, але, як правило, нові покришки на колеса надягають після того, як старі вже 5 разів ремонтували. Також на літакових шинах є спеціальні індикатори на протекторі, якими можна визначити ступінь зносу покриття.
Але тепер в «Аерофлоті розраховують, що збільшать термін експлуатації коліс у 10-12 разів. «Десь підклеїмо, десь заваримо... Раніше регламент мав надто великий, зайвий запас міцності. А зараз, коли санкції Заходу стали досить відчутними, потрібно виявляти російську кмітливість», — кажуть авіатори.
Водночас в авіакомпанії зазначили, що росіянам не варто перейматися безпекою польотів. «Це далеко не перший перегляд регламентів техобслуговування. Але, як бачите, поки що літаємо. Російську людину завжди відрізняв оптимізм і безмежна віра в краще», — кажуть у прес-службі авіаперевізника.
Раніше ми також розповідали, що в Росії загорівся й упав черговий військовий літак (ВІДЕО).