Чому лікар не має права скеровувати вас до іншого фахівця для створення е-Рецепту

2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: иллюстративное

Ведення електронної медичної картки пацієнта в Електронній системі охорони здоров'я (ЕСОЗ) є обов'язком усіх закладів — як державних і комунальних, так і приватних.

Електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ) функціонує як єдиний цифровий простір, де формується цілісна історія здоров’я кожного пацієнта. До системи підключені всі медичні заклади, незалежно від форми власності (державні, комунальні та приватні), і вони мають рівний доступ та обов’язки щодо використання можливостей системи. Про це повідомили на МОЗ.

Приватні медичні заклади, відповідно до ліцензійних вимог, зобов'язані використовувати ЕСОЗ для низки ключових функцій. Зокрема, вони мають:

Що фіксується в електронному записі

Кожен електронний медичний запис у ЕСОЗ містить вичерпну інформацію про взаємодію лікаря та пацієнта, що дозволяє формувати повну медичну історію:

Чим більше даних вносить заклад, тим повнішою є медична історія пацієнта. Це дає змогу лікарю бачити цілісну картину стану здоров’я, а пацієнту — не зберігати велику кількість паперових виписок.

Наголошується, що скеровувати пацієнта до іншого фахівця чи на рівень первинної медичної допомоги виключно для створення е-Рецепту, е-Направлення чи медичного висновку про тимчасову непрацездатність (МВТН) є неправомірним та створює додаткові незручності.

Якщо пацієнт дізнався, що лікар не вніс його записи в ЕСОЗ, він має право звернутися до керівництва медичного закладу та повідомити про виявлене порушення.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: