Чергова спроба влаштувати "перемогу" від Міндовкілля
Складається враження що це спроба навмисної дестабілізації та підриву роботи вказаного органу.
Нам вже добре відома історія з об’єднанням і роз’єднанням Мінеконерго, та втратою 9 місяців роботи, блокуванням процедури ОВД та бездіяльністю керівництва по іншим напрямках.
Цього разу планують перенести центральний апарат Держекоінспекції України з Києва до Кривого Рогу. А співробітникам вибір: переїзд або звільнення. Ось такі новини від нардепа Олексія Гончаренка.
Цікаво чи профільний міністр Абрамовський особисто підтримує цю ініціативу? А як ви ставитеся до такого можливого рішення?
Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра захисту довкілля та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
До повноважень та завдань Держекоінспекції зокрема, відноситься, внесення на розгляд Міністра захисту довкілля та природних ресурсів пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробка пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністрові захисту довкілля та природних ресурсів.
Крім того, вказаний орган здійснює міжнародне співробітництво, забезпечує виконання зобов’язань, узятих за міжнародними договорами України, з питань, що належать до її компетенції, бере участь у підготовці міжнародних договорів України та відповідно до законодавства укладає міжнародні договори України міжвідомчого характеру.
Робота самого апарату тісно пов’язана як з профільним міністерством в частині виконання доручень міністра, погодження нормативно-правових актів, участю у нарадах так і з іншими центральними органами виконавчої влади, зокрема, Державною регуляторною службою, Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою України (участь в засіданнях комітетів тощо).
Крім того, у разі необхідності Держекоінспекція для виконання завдань в окремих регіонах може утворювати в установленому порядку територіальні органи.
Таким чином, пропозиція перенесення Центрального апарату Держекоінспекції до Кривого Рогу виглядає навіть не дивно, а досить безглуздо. Складається враження, що це спроба навмисної дестабілізації та підрив роботи ДЕІ.
Цікаво, як тоді очільник інспекції та зами будуть брати участь у засіданнях міністерських нарад? З Кривого Рогу їздитимуть? Враховуючи специфіку роботи апарат інспекції перебуватиме у постійних відрядження, а не працюватиме як належить. Коли вже новий уряд та нові міністри почнуть працювати на результат замість перейменувань та переїздів ?
Крім того хочемо нагадати, що Президент Зеленський пропонував перенести саме Мінекології до Кривого Рогу , напевно таким чином хочуть виконати обіцянку. Видно новому міністру довкілля ця ідея не дуже до вподоби, але ж треба якось закрити це питання, і тут Держекоінспекція виявилась під рукою .
Юристи «Green Post» надіслали відповідні запити на інформацію на ім’я очільника ДЕІ Андрія Мальованого та міністра довкілля Романа Абрамовського з проханням прокоментувати ситуацію та надати свою позицію щодо можливого рішення про перенесення центрального апарату ДЕІ з Києва до Кривого Рогу .
Регламент Кабінету Міністрів України
Глава 3. Погодження та консультації
- 37. Процедура погодження
- Розробник надсилає заінтересованому органу проект акта Кабінету Міністрів, завізований керівником органу, який є розробником, разом з пояснювальною запискою, до якої у випадках, визначених пунктом 4 § 34 цього Регламенту, додається прогноз впливу реалізації акта на ключові інтереси заінтересованих сторін, а також порівняльною таблицею (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших актів Кабінету Міністрів).
Якщо розробником проекту акта Кабінету Міністрів є центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів через міністра, проект надсилається заінтересованому органу лише після його погодження відповідним міністром.
Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів через міністра, надсилає завізований керівником органу проект акта Кабінету Міністрів разом з пояснювальною запискою, а також порівняльною таблицею (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших актів Кабінету Міністрів) відповідному міністерству для його погодження міністром.
Свою позицію щодо проекту акта Кабінету Міністрів міністр, що спрямовує та координує діяльність центрального органу виконавчої влади, доводить до відома розробника шляхом надсилання листа, до якого в разі відсутності зауважень додається також завізований ним проект акта. Позиція міністра може бути доведена до відома розробника через уповноважену ним особу шляхом надсилання листа за підписом такої особи.
У разі висловлення до проекту акта Кабінету Міністрів, поданого центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів через міністра, зауважень і пропозицій, проект акта повертається розробнику для його доопрацювання та внесення в установленому порядку на розгляд міністра.
Порядок взаємодії міністерства та центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів через відповідного міністра, під час підготовки проекту акта Кабінету Міністрів, його погодження, а також погодження проектів актів, що надійшли від інших органів виконавчої влади, встановлюється міністром, що спрямовує та координує діяльність відповідного центрального органу виконавчої влади, з урахуванням процедури, визначеної цим Регламентом.