Постачальники комунальних послуг мають право звертатися до колекторів, щоб ті допомагали їм повертати борги, які накопичило населення.
Kosatka.Media на підставі даних НАК «Нафтогаз України» і законодавства України пояснює, на що мають право колектори при спілкуванні з боржниками, а що їм суворо заборонено.
Кому скаржитися на колекторів
Якщо постачальник комунальних послуг не продав борг споживача колекторської фірмі, а лише найняв її для інформування клієнта про розмір боргу, то колектори взагалі не можуть примушувати людину до якихось дій.
Незалежно від розміру боргу колектори повинні спілкуватися зі споживачами в коректній формі та не повинні їх ображати – інакше це є порушенням Конституції і Цивільного кодексу, посяганням на честь і гідність.
Якщо боржникові погрожують розправою, то людина має право звернутися до правоохоронних органів.
До слова, протягом 2021 року тарифи в країні підвищилися на чверть: комуналка за ціною Лондона (ВІДЕО).