Догори
Дати відгук

Багата калієм їжа захищає жіноче серце

Насичена калієм їжа також пов’язана зі зниженням артеріального тиску

1 хв на прочитання30 Листопада 2022, 11:50
Поділитись:

Представниці прекрасної статі, що налягають на банани, форель і авокадо, можуть тим самим протистояти негативним наслідкам вживання солі та знижувати ризик серцевих нападів. Такого висновку дійшли вчені з Університету Амстердама.

Насичена калієм їжа пов’язана зі зниженням артеріального тиску, який зростає, якщо в раціоні людини є багато солі. Вчені з Нідерландів з’ясували, що саме такі продукти дуже корисні для жінок, які не можуть відмовитися від солоної дієти.

Сіль призводить до підвищеного вмісту натрію в організмі, а це збільшує артеріальний тиск, що підвищує ризик інфарктів або інсультів. Людству вже дуже давно радять обмежити вживання солі, проте це дуже складно зробити в сучасному світі, де люди активно вживають перероблені продукти харчування, які вже містять масу солі.

Калій допомагає організму виводити більшу кількість натрію разом із сечею. Дослідження показало, що дієтичний калій особливо корисний для здоров’я представниць прекрасної статі.

Всесвітня організація охорони здоров’я рекомендує дорослим вживати не менше 3,5 г калію на день і менше 2 г натрію, що еквівалентно 5 г солі. До їжі, що містить багато калію, відносять овочі, фрукти, насіння, бобові, молочні продукти та рибу.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання12 Червня 2026
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання12 Червня 2026