Догори
Дати відгук

Арахіс корисний для зниження ваги та кров'яного тиску

Жменя арахісу може сприяти втраті ваги та зниженню кров'яного тиску

3 хв на прочитання13 Грудня 2022, 10:10
Поділитись:

Жменя арахісу двічі на день перед їжею може сприяти втраті ваги та зниженню кров'яного тиску, показало нове дослідження Університету Південної Австралії (UniSA).

У співпраці з Техаським технологічним університетом у дослідженні UniSA взяли участь дві групи австралійських дорослих з помірним і високим ризиком розвитку діабету 2 типу, які перевіряли ефект від вживання 70 грамів слабосолоного сухого обсмаженого арахісу щодня на додаток до дієти для зниження ваги.

"Арахісова група" з'їдала 35 грамів арахісу за 30 хвилин до двох основних приймань їжі, тоді як контрольна група не вживала арахіс або арахісове масло взагалі. Обидві групи обмежували споживання енергії до 5500 кДж для жінок та 7000 кДж для чоловіків, а також підтримували постійний режим фізичної активності протягом усього періоду дослідження.

Дослідники виявили, що через шість місяців обидві групи втратили в середньому 6,7 кілограма, показавши, що арахіс може бути частиною дієти для схуднення, що забезпечує клінічно значущу втрату ваги.

Співавтор дослідження з Техаського технологічного університету професор Крістіна Петерсен заявила у пресрелізі у вівторок, що дослідження усуває деякі помилки про вплив арахісу на здоров'я.

"Люди часто уникають арахісу, коли намагаються схуднути, тому що вважають, що він містить занадто багато кілоджоулів. Однак насправді арахіс має високу ситість, а це означає, що він довше зберігає почуття ситості, що може бути дуже корисним для тих, хто сидить на дієті для схуднення", — сказала вона.

Петерсен повідомила The Epoch Times електронною поштою, що високий вміст жиру, білка та клітковини в арахісі сприяє насиченню.

"Цілком ймовірно, що вживання арахісу перед їжею призвело до меншого споживання їжі без почуття голоду (звичайне явище при дієтах для схуднення), але ми не маємо даних, які прямо підтверджують це", — сказала вона.

Арахіс знижує кров'яний тиск

Крім демонстрації користі вживання арахісу в рамках дієти для схуднення, дослідження також показало, що вживання 70 г арахісу на день знижує кров'яний тиск.

У випробуваних з "арахісової групи" відзначався нижчий кров'яний тиск (на 5 мм рт. ст.), що відповідає 10-відсотковому зниженню ризику серцево-судинних захворювань.

За словами Петерсен, ймовірно, що більш високе споживання ненасичених жирів та нижче споживання вуглеводів в "арахісовій групі" сприяло зниженню артеріального тиску.

"За деякими даними, більш високе споживання мононенасичених жирів (які містяться в арахісі) пов'язане зі зниженням кров'яного тиску", — сказала вона.

"Крім того, "арахісова група" споживала менше натрію і більше калію, що також могло зіграти свою роль".

В огляді під назвою "Арахіс як функціональний харчовий продукт" від 2016 року зазначається, що крім високого вмісту мононенасичених жирів та калію, клітковина та інші поживні речовини, що містяться в арахісі, такі як магній та аргінін — амінокислота, яка, як показали дослідження, може покращувати кровообіг та лікувати імпотенцію – можуть сприяти зниженню кров'яного тиску.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання2 години тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання4 години тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання8 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання3 години тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання5 годин тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання6 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання7 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання9 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання11 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора