Догори
Дати відгук

Американські вчені визначили, що від хвороб серця можуть врятувати анчоуси

Експерти кажуть, що користь для здоров'я йде від пальмітолеїнової кислоти чи омега-7.

1 хв на прочитання29 Жовтня 2023, 19:43
Інсульт, серце, лікування Інсульт, серце, лікування
Поділитись:

Анчоуси можуть бути ключем до зменшення факторів ризику розвитку хвороб серця та інсульту.

Американські вчені з Wellness Institute знайшли в цій рибі омега-7 кислоти, які знижують рівень шкідливих жирів у крові і збільшують "хороший" холестерин. Команда на чолі з Michael Roizen виявила, що за один місяць експерименту добровольці показали скорочення на 44 відсотки С-реактивного білка (СРБ), маркера запалення в крові, поряд із зменшенням тригліцеридів та поганого холестерину ЛПНГ.

Дослідження показало, як маркери запалення були знижені та добавки позитивно вплинули на добрі жири. Експерти кажуть, що користь для здоров'я йде від пальмітолеїнової кислоти чи омега-7. У дослідженні 60 учасників були розділені на групи, одна з яких приймала щодня добавки 220 мг у пальмітолеїновій кислоті протягом місяця.

Результати показали: 44-відсоткове скорочення CRP, 15-відсоткове зниження рівня тригліцеридів і падіння LDL холестерину на 1% - всіх факторів, пов'язаних із хворобами серця. Також у цій групі зазначено підвищення рівня HDL – безпечної форми холестерину на 5%, порівняно з тими, що приймав нейтральні капсули.

На відміну від більш відомих поліненасичених жирних кислот омега-3, омега-7 є мононенасиченими жирами, і вони мають різні механізми дії.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитанняВчора
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитанняВчора