Люди мають бути зайняті. І бажано - чимось корисним. А коли всі проблеми людства вирішені, і планету врятовано, всі безхатні тваринки ситі і в теплі.. Час братися за виховання неслухняного каміння. Так вирішили законодавці нової моди. У світі набирає популярності догляд за каменями у ролі... домашніх улюбленців. Ця тема вже зібрала понад 2,4 мільйона переглядів у соціальних мережах, оскільки користувачі активно діляться новим досвідом. Про це пише видання IChongqing.
Дописувачі поширюють фото своїх домашніх "вихованців" із виряченими очима, одягнених у різні наряди, дбайливо прилаштованих у затишні коробочки. Люди "гуглять" процедури по догляду за "шкірою" каменюк і діляться рецептами для їхнього харчування. Те, що починалося як дивне хобі, перетворилося на творчу субкультуру, у якій користувачі, і підлітки і дорослі, всерйоз сприйняли ідею надати індивідуальності неживим каменям.
«Камені не линяють, не гадять і не створюють проблем. Вони просто сидять і тихо слухають. Висока цінність за мінімальних зусиль. На відміну від традиційних домашніх тварин, каміння потребують мінімум догляду, але воно здатне надавати емоційну підтримку, якої потребують люди із зайнятим графіком і нереалізованою потребою за кимось доглядати", - написав один з користувачів соцмереж.
У всьому світі процвітає бізнес, пов’язаний із домашніми тваринами. А тепер доходи став приносити і бізнес, побудований на догляді та "вихованні" каміння. І підприємці скористалися цією можливістю. Першими тенденцію підтримали китайці, а зараз вона "мігрувала" на європейський та американський ринки. На таких платформах, як Taobao, продажі домашніх "тварин" кам'яного покоління зросли. За серпень показник збільшився на 246%, порівняно з попереднім місяцем.
До так званого «вихованця» у комплекті є посібник з догляду і навіть особистий паспорт. Більшість покупців – народжені після 1995 року, 80% – жінки. Крім самих каменюк, продають вже й широкий спектр аксесуарів до них. Це і крихітні будинки, одяг і навіть засоби для догляду "улюбленцями".
Захоплення найбільше поширене серед дітей віком від 6 до 12 років та офісних працівників із щільним графіком.
Цікаво, що ідея не нова. Засновник індустрії Гері Росс Даль заробляв по $4 за набір із каменем-вихованцем ще в 1975 році в США.
Більше новин читайте на GreenPost.