Догори
Дати відгук

6 продуктів, які уповільнять старіння після 40 років

Фахівці рекомендують їхнє регулярне споживання

3 хв на прочитання14 Квітня 2023, 23:50
Поділитись:

Дорослішання – це чудовий процес, однак у деякі дні воно може бути справжнім тягарем. Після 40 років ваше тіло стикається з багатьма змінами, а також є ризик отримання великої кількості небезпечних хвороб. На щастя, є продукти, які допомагають уповільнити старіння, якщо споживати їх регулярно.

Фісташки

Однією з небезпек нашого організму є специфічні продукти життєдіяльності клітин, тобто речовини, що утворюються внаслідок різних хімічних реакцій – розпаду шкідливих жирів, обміну речовин та запальних процесів. Їх називають вільними радикалами. Проблема їх у тому, що ці самі радикали атакують здорові клітини, сприяючи запаленню чи окислювальному процесу.

Фісташки допомагають нам боротися з цими елементами через свої антиоксидантні властивості. Як повідомляє дослідження, проведене Корнельським університетом та опубліковане в журналі Nutrients, всього жменя цих продуктів може позитивно вплинути на старіння клітин та тривалість життя людей з переддіабетом.

Лосось та інша жирна риба

Лосось - відмінне джерело нежирного білка, поживної речовини, важливої підтримки м'язової маси. Більше того, у будь-якій жирній рибі (лосось, палтус, сардини, оселедець) міститься омега-3, яка дозволяє знизити ризик серцевих захворювань – головну причину смерті людей ХХ століття.

Дослідження, опубліковане в журналі Neurology, показало, що люди у віці від 40 до 50 років, еритроцити яких містили більш високі рівні омега-3, мали кращі когнітивні функції та загальну структуру мозку.

Журавлина

Крім того, що це відмінне джерело вітаміну C, журавлина багата на рослинні сполуки, які можуть допомогти уповільнити процес старіння, особливо коли йдеться про когнітивні функції. Дані показують, що щоденне вживання однієї маленької чашки журавлини протягом трьох місяців може покращити роботу пам'яті та нервової системи.

Помідори

Вони містяться антиоксидант лікопін, який бореться з вільними радикалами, що виникають при старінні. Даний елемент являє собою рослинну сполуку, що міститься також в кавуні та рожевому грейпфруті, яка відома своєю користю для здоров'я.

Виявлено, що високе споживання лікопіну допоможе покращити здоров'я серцево-судинної системи, а також знизити рівень холестерину, ризик серцевих захворювань, інсульту і навіть ризику раку простати у чоловіків.

Полуниця

Цей фрукт – джерело вітаміну С та рослинних сполук. Згідно з дослідженням, опублікованим у Journal of Alzheimer's Disease, достатнє споживання вітаміну С може захистити вас від вікового зниження когнітивних функцій. Також лікарі зазначають, що дотримання збалансованої дієти та отримання вітаміну С через їжу може бути ефективнішим, ніж аптечні добавки.

Темно-зелена листова зелень

Листова зелень, така як капуста і шпинат, багата на вітаміни Е і К, які можуть запобігти втраті пам'яті і допомогти уповільнити старіння нашого мозку. Дослідження, опубліковане Американською академією неврології, дійшло висновку, що одна порція листової зелені на день корелює з меншим віковим зниженням когнітивних функцій.

Також цей містить каротиноїди, які можуть допомогти захистити очі від окисного пошкодження, а шпинат, зокрема, також багатий на антиоксиданти, вітаміни А і С, які захищають серце.

До слова, Названо симптоми захворювання печінки, на які рідко хто звертає увагу

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання2 години тому
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитання4 години тому
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитанняВчора
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитанняВчора
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитанняВчора
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитання09 Червня 2026
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
У Каневі суд відправив браконьєра за ґрати на три роки
3 хв на прочитання45 хвилин тому
Фото: Нафтогаз
«Нафтогаз України» зупинив роботу популярного чат-бота для передачі показів лічильника
3 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Мінекономіки
Міжнародний екологічний форум «Довкілля для України» об'єднав уряд та світових лідерів
3 хв на прочитання3 години тому
День Жака-Іва Кусто: хонікер підводного світу та його спадщина
Спадщина великого капітана: значення Дня Жака-Іва Кусто для світової океанографії та екології
2 хв на прочитання5 годин тому
Євразійська рись опинилася на межі зникнення в Карпатах і на Поліссі
3 хв на прочитання6 годин тому
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитанняВчора
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитанняВчора
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитанняВчора