Догори
Дати відгук

3 поширені продукти, від яких не варто відмовлятися тим, хто намагаєтеся схуднути

Дослідники пояснюють це вмістом в авокадо клітковини

3 хв на прочитання27 Березня 2023, 06:30
Поділитись:

Можливо, є кілька продуктів, які ви подумки вносите до списку «не їсти», якщо маєте мету схуднути. Але замість того, щоб відмовлятися від них, можете їсти в рамках здорового та збалансованого харчування, пишуть "Факти" 

Авокадо має погану репутацію через велику кількість калорій та жирів, які він містить. Але хороша новина полягає в тому, що смачний авокадо може та має бути частиною вашого здорового раціону. Третина середнього авокадо містить 3 грами харчових волокон, а також ненасичені жирні кислоти, які втамовують голод. Авокадо — один з небагатьох плодів, що містить корисні ненасичені жири, які пов'язані зі здоров'ям серця та підтриманням ваги. Опубліковане в журналі Nutrients спостережне дослідження 2019 року за участю понад 55 000 осіб показало, що ті, хто їв авокадо, були менш схильні до набору ваги протягом дослідження тривалістю від чотирьох до одинадцяти років. Дослідники пояснюють це вмістом в авокадо клітковини, яка сприяє відчуттю ситості та виробленню у кишківнику корисних гормонів, що можуть позитивно впливати на вагу та апетит. Єдиний мінус — авокадо не містить багато білка. Тому його варто поєднувати з такими джерелами білка, як квасоля, сочевиця, яйця.

Горіхи калорійні, але існує безліч досліджень, які доводять, що вони є важливою частиною здорової дієти. Так, вживання фісташок сприяє зниженню ваги та знижує кров'яний тиск. Горіхи містять поживну речовину, яка робить їх ідеальними для контролю ваги, — ненасичені жири. Включіть жменю горіхів у свій раціон як перекус або використовуйте їх як добавку до салатів, вівсянки чи навіть супів. Якщо ви віддаєте перевагу горіховому маслу, обирайте те, що зроблене лише з горіхів і солі.

Читайте також: Їж і точно схуднеш: названі незвичайні дієти Вікторії Бекхем та інших зірок, які допомогли їм стати набагато стрункішими

Незалежно від того, чи ви любите білу картоплю, чи солодші сорти, додавання її у раціон допоможе досягти ваших цілей у харчуванні. Одна середня картоплина містить 151 калорію та близько 12% добової норми клітковини. Солодка картопля багата на вітамін А, а біла — на калій, електроліт, важливий для кров'яного тиску. Обидва види картоплі також містять стійкий крохмаль, тип вуглеводів, який не піддається перетравленню і пов'язаний зі зниженням рівня лептину, гормону, що підвищує апетит. Крім того, дослідження, опубліковане в журналі Nutrients у 2020 році, показало, що вживання картоплі допомагає пригнічувати апетит. Тож насолоджуйтеся універсальним крохмалистим овочем, щоб підтримувати здорову вагу.

Через захоплення низьковуглеводною дієтою фрукти часто отримують погану репутацію. Але дієтологи рекомендують з'їдати дві порції фруктів на день тим, хто дотримується здорового способу життя. Бльшість фруктів є чудовим джерелом клітковини, яка допомагає підтримувати відчуття ситості та захищає від хронічних захворювань. Дослідження також виявили, що регулярне вживання фруктів обернено пропорційно пов'язане з ожирінням. Наприклад, банани містять стійкий крохмаль, який може допомогти вам споживати менше калорій в цілому.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання6 годин тому
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 годин тому
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання14 годин тому
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитаннягодина тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання2 години тому
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання4 години тому
Через балістичний удар РФ зупинилася «Запоріжсталь»: є загиблі та поранені
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання4 години тому
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитання7 годин тому
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання7 годин тому
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання10 годин тому
День Федора та Василя: чому 11 серпня турбуються про худобу
2 хв на прочитання12 годин тому