Електросамокатів на вулицях Києва протягом минулого року стало більше щонайменше в десять разів. Це дало можливість пересуватися містом швидко, зручно й екологічно.
Але культури користування таким транспортом наразі немає. Водії електротранспорту їздять на великій швидкості тротуарами, у парках, скверах та місцях відпочинку, створюючи небезпеку для пішоходів.
Щоб обмежити таку неприпустиму поведінку, в Україні хочуть встановити правила використання електросамокатів на законодавчому рівні. Недавно робоча група при Мінінфраструктури затвердила тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом.
Зокрема, «персональний електротранспорт» визначають як такий, що має електродвигун, від одного до трьох коліс, не має сидіння та призначений для руху однієї особи. Він має бути не важчим за 20 кілограмів і не потужнішим за 1 кВт.
Документ не зобов'язує реєструвати електротранспорт, але встановлює правила й обов'язки для його користувачів.
Ось що пропонують у Мінінфраструктури:
Тепер документ мають ухвалити в Кабміні. Хоча тимчасовий порядок не визначає відповідальності за порушення правил, він може стати основою для подальшого узаконення персонального електротранспорту. Це набагато здоровіше для навколишнього середовища та краще для екологічної ситуації в столиці, ніж звичайні автівки. Головне, щоб водії електросамокатів дотримувалися правил дорожнього руху та не створювали небезпеки для пішоходів.