З початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги.
Основна мета — перевірити, наскільки законно і економічно обґрунтовано формуються, затверджуються та застосовуються тарифи для населення.
Результати перевірок свідчать про наявність системних порушень. У 86 випадках із 98 (майже 88%) виявлено недотримання вимог законодавства. Найчастіше зловживання фіксувалися щодо водопостачання та водовідведення.
Щоб припинити зловживання і відновити справедливість для споживачів, Держпродспоживслужба вжила таких заходів:
Якщо у вас виникають сумніви щодо правильності формування, встановлення та застосування тарифів на житлово-комунальні послуги, не зволікайте — звертайтеся до Держпродспоживслужби. Разом ми формуємо культуру відповідального споживання та прозорого тарифоутворення!