Японія побудує перше у світі транспортне судно, що працюватиме на тирсі
Очікується, що викиди парникових газів скоротять на 22%.
У рамках боротьби з викидами парникових газів провідні японські суднобудівники розпочинають розробку техніко-економічного обґрунтування для баржі, що працює на деревних гранулах. Очікується, що вони скоротять викиди на 22% порівняно з традиційним використанням викопного палива, пише 24 Канал.
Ця амбітна ініціатива, ініційована японськими компаніями NYK Line, NYK Bulk & Projects Carriers і Tsuneishi Shipbuilding у співпраці з британською компанією Drax Group, свідчить про стратегічний зсув Японії в бік використання відновлюваних джерел енергії.
Згідно з меморандумом про взаєморозуміння, консорціум має на меті дослідити життєздатність використання деревних пелет, що постачаються зі Сполучених Штатів і Канади, де їх виробляють Drax Group та інші компанії. Визнане відновлюваним джерелом енергії в декількох юрисдикціях, деревне паливо є багатообіцяючою альтернативою для промислового спалювання.
- В очікуванні успішного техніко-економічного обґрунтування, консорціум планує побудувати баржу класу Handysize, що працює на пелетах, до 2029 року.
- Подібно до існуючих газогенеруючих платформ, передбачуваний біокорабель буде перетворювати деревне паливо на гази за допомогою високотемпературного процесу спалювання.
- Ці гази, включаючи окис вуглецю, водень і метан, потім будуть використані для виробництва електроенергії та приведення в рух двигунів судна.
Наголошуючи на необхідності розумного поводження з відходами лісової промисловості в умовах зростаючих темпів вирубки лісів, учасники консорціуму підкреслюють важливість максимізації прибутку від лісових ресурсів.
Водночас ініціативи з проріджування лісів та лісорозведення сприятимуть підвищенню природного поглинання вуглекислого газу, що ще більше посилить екологічні переваги проєкту.
Більше новин читайте на GreenPost.